Lucifotograf, bun venit in Comunitate!!!
Daca reincarcarea e facuta de maxim 24 de ore, pe factura unui abonament sau dintr-un magazin Orange, se poate recupera suma. Daca ai platit cu cardul, din pacate, nu mai poti recupera banii.
@lucifotograf, ce înseamnă "cartelă nevalidă"?
Dacă încerci să reîncarci din My Orange un număr care nu este PrePay, este inexistent sau ieșit din perioada de grație, primești un mesaj de eroare cu "Numarul de telefon nu este de tip PrePay sau abonament reincarcabil" și reîncărcarea nu este posibilă.
Prin ce metodă ai făcut reîncărcarea?
" primești un mesaj de eroare cu "Numarul de telefon nu este de tip PrePay sau abonament reincarcabil" și reîncărcarea nu este posibilă. "
Nu am primit așa mesaj, doar mulțumim pt reîncărcare..
@lucifotograf, înseamnă că numărul pe care l-ai reîncărcat este un număr valid. Când spui "cartelă nevalidă" te referi la SIM-ul propriu-zis? Este pierdut sau deteriorat? Revino, te rog, cu mai multe detalii ca să te putem ajuta.
Nu, nu e pierdut, e în telefon, dar a stat prea mult închis..1 an cred. Dar totuși, de ce am putut încărca așa un număr? Poate e alocat altcuiva acum și i-am băgat lui banii..O să-l sun mîine să văd (de curios). Oricum, mersi de răspunsuri.