anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa-mi recuperez beneficiile de pe cartela?

neo
Junior entuziast

Buna ziua,

Pe 14 febr. am ales din My Orange un abonament Fun6 (cu voce si net) la oferta.

Pe 15 febr. am anulat comanda. 

Am primit emailul de la Orange cu nr de inregistrare al solicitarii de anulare; cu sfatul de a refuza coletul cand apare curierul. (Nu stiu ce anume sa trimita prin curier, mi s-a parut suspect ca in mai putin de 12 ore de miercuri seara pana joi la pranz deja ei trimisesera asa zisul colet)

Pe 19 a aparut curierul, i-am explicat  ca asa au zis de la Orange, am primit sms de la firma de curierat "coletul s-a dat retur".

De astazi 20 febr nu mai am beneficii pe telefon: Nu pot apela - Nu pot fi apelat- Nu exista net. Doar nr de urgenta. Nici macar la serviciul de clienti nu pot suna.

Am sunat la 300, de pe alt telefon, duduia foarte obraznica nu mi-a dat nicio lamurire despre cererea de anulare, nici macar nu ma lasa sa termin de dictat cele 9 cifre, repeta in decurs de 10 secunde, de 5 ori a zis "aveti abonament..aveti abonament.."

Daca incepeam sa spun nr de solicitare, vorbea peste mine ca am abonament. "Nu imi faceti voi  abonament. Replica ei "Nu va facem noi abonament, dvs vi l-ati facut". Dupa care ea mi-a inchis apelul. Serviciu clienti Orange asa vorbeste la telefon?

Am contactat consultant pe My Orange, unde mi s-a spus ca am abonament si ca abonamentul Fun6 nu are voce. Ca Fun 6 are DOAR net. (10 Mb). Dupa insistente, a zis ca intreaba un departament: dupa care vine cu un alt raspuns cum ca au facut acum niste setari de acolo si trebuie sa am net dupa ce repornesc telefonul. Mi-a dat un alt nr de inregistrare (probabil solicitare anulare) la care timpul de raspuns este de 9 zile (banuiesc ca lucratoare).

Ceea ce nu este adevarat.

Cartela prepay a fost incarcata si e valabila pana pe 2 martie.

La ei figurez cu un abonament FUN6 (care cica are doar net, desi cand am ales abonamentul avea  si voce, credeam ca toate abonamentele au minute nelimitate).

Dar telefonul : Nu poate fi apelat - NU se poate apela - Nu are net. 

Intrebarea mea este: unde sa mai apelez?

In momentul asta eu nu beneficiezi de serviciile Orange si totusi sunt pe un abonament - fantoma la ei.

Cartela este incarcata, deci mi-au luat banii.

Serviciul de clienti nu functineaza, nici macar nu asteapta sa le dau nr de solicitare.

Serviciul my orange mi-au zis ca FUN6 are doar net.

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Colegii ne-au confirmat că totul este în regulă acum. Te rugăm să îți repornești telefonul mobil.

Te așteptăm înapoi în Comunitate cu confirmarea că îți sunt funcționale serviciile.

Vizualizare soluţie în postul original

34 Răspunsuri 34

Salut, @neo !

Mesajele de mai sus îți apar și după ce ai dat resetare telefonului mobil? 

Te rugăm să ne trimiți, în privat și seria cartelei SIM asociată numărului tău.

Daca problema se manifesta si dupa restart (sau trecut pe Mod Avion si inapoi), SIM-ul este inactiv. 🙂 Celelalte doua sunt derivate din prima problema.

Client Orange

neo
Junior entuziast

La info Sim  zice" operatori retea: Niciun serviciu".Am incercat Tot la fel .Sus in dreapta arata bateria incarcata .Unde trebuia sa fie semnalul din retea este un " X" mic.Si mesajul care se deplaseaza sus "fara retea.doar apeluri de urgenta"

neo
Junior entuziast

in setari-stare caretla sim am informatiile: 

Retea: niciun serviciu

Putere semnal: 0

tip de retea mobila: necunoscut

starea serviciului : in afara ariei de acoperire

roaming: nu se utilizeaza roaming

starea retelei mobile : deconectat

nr de telefon: necunoscut

Salut,

Colegii ne-au confirmat că totul este în regulă acum. Te rugăm să îți repornești telefonul mobil.

Te așteptăm înapoi în Comunitate cu confirmarea că îți sunt funcționale serviciile.

neo
Junior entuziast

Am repornit. Au aparut toate informatiile:

retea:conectat,

tarea serviuciului:

in aria de acoperire,

putere semnal

Functioneaza datele mobile

Multumesc mult!

Ne bucurăm tare mult că am reușit să o rezolvăm și că toate sunt bune acum.

GeorgianaD
Moderator

Salut, @neo !

În momentul în care se face trecerea de la cartela reîncărcabilă la abonament opțiunea se dezactivează, însă vrem să verificăm și noi situația ta, pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat numărul în cauză.

neo
Junior entuziast

Cum se face trecerea? Mi-au trimis cumva vreo cartela  de schimbat cu cea pe care o aveam deja pe prepay? Curierul a fost pe 16 si tot pe 16  s-a facut si returul.Am primit mesaj de la curier in acea zi. Cum au putut ei sa ma treaca pe abonament din 20 febr daca cartela e la ei.Chiar daca consultantul a zis ca sunt pe ab de pe 19, eu aveam ieri beneficiile de pe cartela, chiar jucasem la bonus-pocus si castigasem 300 min.

S-a modificat direct, pe acelasi SIM. Schimbarea de SIM nu e obligatorie in cazul asta. De-aia ziceam ca nu-mi plac abonamentele. Mi se par complicate, si greu de desfacut.

Client Orange

neo
Junior entuziast

Daca se face prin sim , de ce au facut combinatia cu  firma de curierat Sameday? Coletul exista, am nr de colet  de la curier, prin sms. Chiar si returul s-a facut in aceeasi zi , pe 16 febr. Cand am trimis formularul de anulare, chiar au spus sa nu ridic coletul.

Solicitarea ta de anulare a comenzii
Yahoo/Inbox
 
  • neo_0-1708433616069.png

     

     
    Customer NoReply 
    From:customer@orange.ro
    To:
     
    Thu, Feb 15 at 1:20 PM

    Salut,

    Am primit cererea ta de anulare a comenzii cu numarul 151300304/2981257 din magazinul online Orange si am trimis-o catre firma de curierat.

    Pentru ca produsul din comanda ta a parasit depozitul nostru si este in curs de livrare, e posibil sa fii contactat de curier pentru a intra in posesia lui. In acest caz, te rugam sa refuzi primirea comenzii, iar aceasta va fi anulata.

    Fii fara grijă, beneficiile utilizate in tranzactie vor fi realocate in contul tău imediat ce procesăm anularea.

    Te asteptăm oricand in magazinul online Orange pentru a descoperi ofertele pe care ti le-am pregătit.

    Cu prietenie,
    Echipa Orange

     
     
     

Contractul (si telefonul, la abonamentele cu achizitie de telefon) se trimit prin curier. 🙂

Client Orange

neo
Junior entuziast

Nu am comandat telefon. Iar contractul l-au trimis pe mail; sunt 3 fisiere acolo , contractul cu vreo 59 pagini , sau doar pana la 59 am rasfoit. Formularul de retragere si inca un fisier  ,cred, ca sunt beneficiile din abonament. 

Daca ai semnat contractul, se considera ca ai acceptat, si acum pot sa-ti ceara si despagubiri pentru reziliere anticipata.

Client Orange

neo
Junior entuziast

Si coletul a sosit pe 16 , retur tot pe 16.Nu l-am ridicat