la 20-02-2024 12:59 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 01:47 PM de DanielaH
Buna ziua,
Pe 14 febr. am ales din My Orange un abonament Fun6 (cu voce si net) la oferta.
Pe 15 febr. am anulat comanda.
Am primit emailul de la Orange cu nr de inregistrare al solicitarii de anulare; cu sfatul de a refuza coletul cand apare curierul. (Nu stiu ce anume sa trimita prin curier, mi s-a parut suspect ca in mai putin de 12 ore de miercuri seara pana joi la pranz deja ei trimisesera asa zisul colet)
Pe 19 a aparut curierul, i-am explicat ca asa au zis de la Orange, am primit sms de la firma de curierat "coletul s-a dat retur".
De astazi 20 febr nu mai am beneficii pe telefon: Nu pot apela - Nu pot fi apelat- Nu exista net. Doar nr de urgenta. Nici macar la serviciul de clienti nu pot suna.
Am sunat la 300, de pe alt telefon, duduia foarte obraznica nu mi-a dat nicio lamurire despre cererea de anulare, nici macar nu ma lasa sa termin de dictat cele 9 cifre, repeta in decurs de 10 secunde, de 5 ori a zis "aveti abonament..aveti abonament.."
Daca incepeam sa spun nr de solicitare, vorbea peste mine ca am abonament. "Nu imi faceti voi abonament. Replica ei "Nu va facem noi abonament, dvs vi l-ati facut". Dupa care ea mi-a inchis apelul. Serviciu clienti Orange asa vorbeste la telefon?
Am contactat consultant pe My Orange, unde mi s-a spus ca am abonament si ca abonamentul Fun6 nu are voce. Ca Fun 6 are DOAR net. (10 Mb). Dupa insistente, a zis ca intreaba un departament: dupa care vine cu un alt raspuns cum ca au facut acum niste setari de acolo si trebuie sa am net dupa ce repornesc telefonul. Mi-a dat un alt nr de inregistrare (probabil solicitare anulare) la care timpul de raspuns este de 9 zile (banuiesc ca lucratoare).
Ceea ce nu este adevarat.
Cartela prepay a fost incarcata si e valabila pana pe 2 martie.
La ei figurez cu un abonament FUN6 (care cica are doar net, desi cand am ales abonamentul avea si voce, credeam ca toate abonamentele au minute nelimitate).
Dar telefonul : Nu poate fi apelat - NU se poate apela - Nu are net.
Intrebarea mea este: unde sa mai apelez?
In momentul asta eu nu beneficiezi de serviciile Orange si totusi sunt pe un abonament - fantoma la ei.
Cartela este incarcata, deci mi-au luat banii.
Serviciul de clienti nu functineaza, nici macar nu asteapta sa le dau nr de solicitare.
Serviciul my orange mi-au zis ca FUN6 are doar net.
la 21-02-2024 01:59 PM
Salut,
Colegii ne-au confirmat că totul este în regulă acum. Te rugăm să îți repornești telefonul mobil.
Te așteptăm înapoi în Comunitate cu confirmarea că îți sunt funcționale serviciile.
la 21-02-2024 11:53 AM
Salut, @neo !
Mesajele de mai sus îți apar și după ce ai dat resetare telefonului mobil?
Te rugăm să ne trimiți, în privat și seria cartelei SIM asociată numărului tău.
la 21-02-2024 12:22 PM
Daca problema se manifesta si dupa restart (sau trecut pe Mod Avion si inapoi), SIM-ul este inactiv. 🙂 Celelalte doua sunt derivate din prima problema.
la 21-02-2024 12:39 PM
La info Sim zice" operatori retea: Niciun serviciu".Am incercat Tot la fel .Sus in dreapta arata bateria incarcata .Unde trebuia sa fie semnalul din retea este un " X" mic.Si mesajul care se deplaseaza sus "fara retea.doar apeluri de urgenta"
la 21-02-2024 01:19 PM
in setari-stare caretla sim am informatiile:
Retea: niciun serviciu
Putere semnal: 0
tip de retea mobila: necunoscut
starea serviciului : in afara ariei de acoperire
roaming: nu se utilizeaza roaming
starea retelei mobile : deconectat
nr de telefon: necunoscut
la 21-02-2024 01:59 PM
Salut,
Colegii ne-au confirmat că totul este în regulă acum. Te rugăm să îți repornești telefonul mobil.
Te așteptăm înapoi în Comunitate cu confirmarea că îți sunt funcționale serviciile.
la 21-02-2024 02:12 PM
Am repornit. Au aparut toate informatiile:
retea:conectat,
tarea serviuciului:
in aria de acoperire,
putere semnal
Functioneaza datele mobile
Multumesc mult!
21-02-2024 02:18 PM - editat 21-02-2024 02:18 PM
Ne bucurăm tare mult că am reușit să o rezolvăm și că toate sunt bune acum.
la 20-02-2024 01:22 PM
Salut, @neo !
În momentul în care se face trecerea de la cartela reîncărcabilă la abonament opțiunea se dezactivează, însă vrem să verificăm și noi situația ta, pentru asta, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat numărul în cauză.
la 20-02-2024 02:27 PM
Cum se face trecerea? Mi-au trimis cumva vreo cartela de schimbat cu cea pe care o aveam deja pe prepay? Curierul a fost pe 16 si tot pe 16 s-a facut si returul.Am primit mesaj de la curier in acea zi. Cum au putut ei sa ma treaca pe abonament din 20 febr daca cartela e la ei.Chiar daca consultantul a zis ca sunt pe ab de pe 19, eu aveam ieri beneficiile de pe cartela, chiar jucasem la bonus-pocus si castigasem 300 min.
20-02-2024 02:43 PM - editat 20-02-2024 02:44 PM
S-a modificat direct, pe acelasi SIM. Schimbarea de SIM nu e obligatorie in cazul asta. De-aia ziceam ca nu-mi plac abonamentele. Mi se par complicate, si greu de desfacut.
la 20-02-2024 02:57 PM
Daca se face prin sim , de ce au facut combinatia cu firma de curierat Sameday? Coletul exista, am nr de colet de la curier, prin sms. Chiar si returul s-a facut in aceeasi zi , pe 16 febr. Cand am trimis formularul de anulare, chiar au spus sa nu ridic coletul.
Salut,
Am primit cererea ta de anulare a comenzii cu numarul 151300304/2981257 din magazinul online Orange si am trimis-o catre firma de curierat.
Pentru ca produsul din comanda ta a parasit depozitul nostru si este in curs de livrare, e posibil sa fii contactat de curier pentru a intra in posesia lui. In acest caz, te rugam sa refuzi primirea comenzii, iar aceasta va fi anulata.
Fii fara grijă, beneficiile utilizate in tranzactie vor fi realocate in contul tău imediat ce procesăm anularea.
Te asteptăm oricand in magazinul online Orange pentru a descoperi ofertele pe care ti le-am pregătit.
Cu prietenie,
Echipa Orange
la 20-02-2024 03:00 PM
Contractul (si telefonul, la abonamentele cu achizitie de telefon) se trimit prin curier. 🙂
la 20-02-2024 03:08 PM
Nu am comandat telefon. Iar contractul l-au trimis pe mail; sunt 3 fisiere acolo , contractul cu vreo 59 pagini , sau doar pana la 59 am rasfoit. Formularul de retragere si inca un fisier ,cred, ca sunt beneficiile din abonament.
la 20-02-2024 03:09 PM
Daca ai semnat contractul, se considera ca ai acceptat, si acum pot sa-ti ceara si despagubiri pentru reziliere anticipata.
la 20-02-2024 03:04 PM
Si coletul a sosit pe 16 , retur tot pe 16.Nu l-am ridicat
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor