anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot anula reincarea?

Maria10
Începător

3EDFF161-AD9E-4272-B0A1-DEB3CB8E4366.png

17 Răspunsuri 17

And04
Senior

Salutare, @Maria10 

Daca reincarcarea a esuat inseamna ca ea nu a fost efectuata.

Daca dai la sectiunea "Reincarca" apoi la "Istoric reincarcari" vei observa acolo statusul reincarcarii.

Din pacate s-a efectuat, desi scria acest mesaj. Iar statusul este “ cu succes” 

s-au facut 3 reîncercări si tot acest mesaj s-a primit “ cu reincearca” iar dupa 10 minute s-au primit 3 sms-URI cum ca s-a reîncărcat numarul respectiv.

40362D95-3C49-4154-B051-819F172F28F2.jpeg

Daca reincarcarea este pe acelasi numar, teoretic nu era permisa sa se faca nici macar de 2 ori din cate stiu. Cred ca a fost o eroare la mijloc. Incercati sa sunati si la 300 eventual sa si spuneti problema sau daca va e mai la indemana, puteti merge intr-un Orange Shop.

Am sa merg maine. Mulțumesc de raspuns. Va doresc o seara frumoasa!

Cu drag! Asteptam sa ne spuneti daca ati rezolvati problema(sa speram ca da).

 
 

 

 

FLo1
#StarMember

@Maria10: Bun venit în Comunitate. Ai încercat să reîncarci cu plata inclusă pe un abonament sau direct cu cardul? A fost confirmată încărcarea pe abonament/ card (după caz)? Te așteptăm cu detalii.

Plata este inclusă pe abonament. Iar dupa 3 încercări s-au primit 3 sms-URI cum ca s-a reîncărcat numarul respectiv desi mesajul era acesta. 

4BA393B9-55E8-4463-8645-4EFAA122D191.png

Iar cele 3 încărcari sunt cu “succes” la istoric. S-ar pitea remedia cumva aceasta situatie?

@Maria10: Mâine după 8:00 contactează serviciul clienți pe canalul de chat Djingo, sau altă variantă de contact convenabilă ție, pentru a solicita anularea a două reîncărcări, sau cel puțin conversia în credit a 2 dintre ele. Te așteptăm pe topic cu actualizări la situația ta. Succes.

Pe chat am incercat iar ei m-au îndrumat din nou spre încărcare. As putea rezolva intr-un magazin de al lor? 

Cred că cel mai bine la 300 sau tot pe Chat, din păcate. Poți intreba și la in Shop, cine știe!

@Maria10: Dacă revii cu noutățile cum că a fost o eroare la afișare și că de fapt verificând s-au efectuat 3 reîncărcari, vei vedea că abordarea va fi diferită. Succes.

Mulțumesc! Va doresc o seara placuta!