Cum pot activa optiunea 10 euro credit cu roaming in SEE folosind creditul disponibil?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 03:56 PM
Buna ziua.
Cum pot activa optiunea Orange 10 euro credit cu roaming in SEE folosind creditul disponibil in euro (CREDITUL EURO, nu Phone Creditul acumulat in timp)?
Mentionez ca in aplicatia MyOrange nu este disponibila optiunea la categoria "tarife si optiuni"!
Multumesc!
Cum pot activa optiunea Orange 10 euro credit cu roaming in SEE folosind creditul disponibil in euro (CREDITUL EURO, nu Phone Creditul acumulat in timp)?
Mentionez ca in aplicatia MyOrange nu este disponibila optiunea la categoria "tarife si optiuni"!
Multumesc!
7 Răspunsuri 7

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 04:00 PM
Bun venit in Comunitate!!!
Incearca sa fii mai explicit, la care credit te referi!
As putea sa te indrept spre *100# , ramura Promoții/Opțiuni
sau
Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :
- Opțiunea Internet de 10 € credit – SMS cu textul "net10"
La activarea unei opțiuni din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, prin apel/SMS gratuit la numerele dedicate sau apel la 100#, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet. Astfel, creditul necesar activării opțiunii nu va fi consumat pentru traficul de internet.
Detalii: https://www.orange.ro/prepay

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 04:04 PM
Prin apel la *100# ramura Promoții / Opțiuni (sau ceva de genul) sau prin apel la Serviciul Clienți 300

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 04:25 PM
Atasez printscreen cu optiunea dorita, creditul pe care vreau sa il folosesc si categoria unde, dupa parerea mea, trebuie sa fie disponibila optiunea.
62451909615f9d59_206968177_333009785122195_6985527013651887328_n_original.jpg
Previzualizare fișier
54 KB
67fc625a780171bf_203902867_341010434312026_6834259403225206603_n_original.jpg
Previzualizare fișier
90 KB
a4b58e137b5413d8_210142194_337507517934740_6579270821963714624_n_original.jpg
Previzualizare fișier
80 KB

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 04:48 PM
Din cate vad eu, ai deja o optiune activa pe cont. Cred ca trebuie dezactivata aia sau astepti pana la momentul expirarii pentru folosi resursele deja platite, dupa care activata optiunea de 10 euro cu roaming SEE.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 04:56 PM
" Din cate vad eu, ai deja o optiune activa pe cont. Cred ca trebuie dezactivata aia sau astepti pana la momentul expirarii pentru folosi resursele deja platite, dupa care activata optiunea de 10 euro cu roaming SEE."
Am procedat in felul acesta cu un alt numar de telefon zilele trecute, insa optiunea tot nu aparea in categoria mentionata anterior.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2021 06:23 PM
@Radu ND: Pentru că ai fost "cât se poate de explicit" încât ai fost trimis la "opțiuni de internet", recomandarea mea este să mai vezi o dată optiunile cu minute disponibile din MyOrange și vei găsi acolo ceea ce interesează. Însă o specificare: din credit existent (adică nu plată nouă), vei putea activa opțiunea doar din meniul *100#, ramura de opțiuni.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-07-2021 05:32 PM
Salut! Am verificat la colegii nostri si exista situatii in care anumitor utilizatori PrePay nu li se afiseaza anumite optiuni in MyOrange pentru activare sau reactivare, din pacate. 😞
Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Departamentul Tehnic face demersurile necesare pentru remedierea acesteia intr-un timp cat mai redus.
Daca este vorba despre contul online MyOrange cu e-mail-ul cu care te-ai inscris in Comunitate, optiunea de 10 euro este afisata in momentul de fata.
Iti recomandam sa te deconectezi si sa te conectezi din nou. Suntem aici, daca intampini dificultati, dupa ce te autentifici. Multumim!
