anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare cu opțiune în loc de credit

VeNoM_007
Începător
Bună ziua. Am o nelămurire și vreau să o împărtășesc voi. Am încărcat ieri și i-am explicat vânzătoarei foarte clar ce tip de opțiune vreau (cu credit) și ea mi-a încărcat direct cu minute. (Precizez că opțiunea a fost de 4 €) Ce pot face în acest caz având în vedere că am păstrat chitanța? Mulțumesc anticipat.
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă nu ai consumat din resurse, poți încerca la Serviciul clienți, prin Chat Djingo sau din My Orange să le explici și să vezi ce se poate face. Ai șanse de reușită dacă te grăbești! Sper să reușești! Baftă!

queensoft
Explorator
Mergi la magazin inapoi si ceri sa vorbesti cu cineva mai mare in "grad" decit vinzatoarea. La incarcare, nu ai verificat cum a incarcat ?!

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, VeNoM!!! Daca nu ai consumat din resurse si ai bonul, poti cere, in maxim 24 de ore de la efectuarea platii, sa ti se returneze suma sau sa ti se transforme in credit. Aici s-a discutat o tema asemanatoare: https://comunitate.orange.ro/questions/2719370-vreau-bani-otiunea-14-folosi-anglia

DanielaH
Moderator
@VeNoM_007, ai reușit să recuperezi creditul?

GOLDzila
Explorator entuziast
Daca vrei cei 4€ in locul opțiuni primite , trimite SMS la numarul 321 cu textul CREDIT . Evident daca nu ai consumat din resurse .