la 17-10-2024 10:44 PM
Că un număr prepay încântă un client prin lipsa grijilor privind eventuale penalități în caz de portare (la modă în zilele de astăzi) se prea știe și se observă din subiectele Comunității Orange.
Dar care operator oferă un prepay care să placă clientului fără comentarii privind serviciile? Exclud din start discuții despre semnal / acoperire / 3G, 4G sau 5G, pentru că există deja un topic despre 5G și Prepay Orange. De ce? Pentru că utilizând fie prepay sau abonament într-o zonă cu semnal deficitar verdictul este clar: NU va fi de bine.
Să fie un prepay la ROȘII? Un prepay la PORTOCALII? Sau poate un prepay la ROZALII? Albaștrii sunt excluși, aceștia din urmă eliminând din oferta lor aceste servcii deja de mai bine de un an (din 1 iulie 2023).
Ofertele sunt variate la fiecare operator, dar perioada de valabilitate a creditului, respectiv perioada de grație există cu adevărat sau chiar au perioada cât se menționează în scrierile lor? Și dacă da…. câte zile? Dacă nu, de ce?
De exemplu la Orange, aveți o ofertă diversificată atât ca opțiuni posibil de activat, atât ca durată (valabilitate) a acestora, dar și ca perioadă activă a creditului. Ca să nu menționez de perioada de grație
Mai exact, începând cu doar 5€ ORANGE oferă perioadă de grație de 300 zile și care se poate cumula la încărcări succesive. Ce oferă Orange și nu veți regăsi la alți operatori este reîncărcarea direct cu o opțiune cu resurse. Ceilalți operatori nu știu să ofere decât activarea unei opțiuni după reîncărcarea creditului, cu riscul de a consuma din creditul respectiv până să activezi o opțiune. Nu e FAIR-Play din partea lor, cel puțin eu asta consider.
Cât privește o eventuală problemă cu Djingo (chatbot-ul Orange) îl puteți accesa chiar și fără a fi client, oferindu-vă detalii despre ceea ce vă interesează. Vă va solicita numărul de telefon, știind astfel dacă sunteți client Orange sau nu, dacă doriți detalii despre servicii sau o portare.
Conform celor de la VODAFONE, (vezi foto anterioară), un credit reîncărcat, pe lângă valabilitatea creditului dependentă de valoarea reîncărcată, ai o perioadă de grație care se pare că include perioada de valabilitate. Concret, o încărcare (de exemplu) cu 5€, va avea o perioadă de 30 de zile valabilitate credit, însă SURPRIZĂ, o perioadă de grație care începe cu ziua reîncărcării/activării unei opțiuni, adică expiră la 60 de zile după orice activare de opțiune din creditul reîncărcat. Deci NU vă recomand Vodafone dacă vă place să stați cu numărul prepay inactiv, doar pentru a primi apeluri/SMS. Veți rămâne ”pe drumuri” și fără număr. Și știți ce este și mai ”plăcut”? Vodafone NU vă poartă de grijă măcar cu un SMS informându-vă că ”expiră numărul dacă nu este reîncărcat în x…. zile”. Cum altfel poți să-ți faci abonament fără să vrei doar pentru a nu pierde numărul?
BTW: Chat-ul celor de la Vodafone (Toby pe nume) nici măcar nu vrea să te cunoască dacă nu ești conectat și cu servicii atașate contului. O gazdă ignorantă care demonstrează incapacitatea celor roșii în ceea ce privește integrarea serviciilor digitale (după eșecul VodafoneFlex). Ca să nu menționez că un număr Vodafone cu opțiune activă NU poate fi adăugat în aplicația lor MyVodafone pe motiv că numărul respectiv nu ar fi de la Vodafone. Jenant.
Pentru cei ROZALII parcă situația este mai promițătoare ca perioadă de grație, însă oferta la opțiuni și perioadă de utilizare a opțiunilor este destul de limitată ca diversitate și volum /tip de resurse. Aaaa, însă pentru doritorii de 5G să vă puneți pofta în cui: Telekom nu știe 5G. Deci va trebui din start să vă mulțumiți doar cu cât oferă 4G.
Cât privește pe ”Tim” (chatbot-ul Telekom) acesta vă va oferi totuși unele detalii despre oferta Telekom, chiar dacă nu sunteți client.
EPILOG : Oricât de colorat ar fi universul operatorilor de telefonie mobile din România, fie că folosești activ serviciile mobile prepay sau preferi perioada de grație, ORANGE este de departe de preferat alternativelor concurenței. Ca un motiv suplimentar care să argumenteze această concluzie vă menționez doar atât: la ORANGE ai parte de Bonus Pocus, o porție de divertisment care te poate asigura cu resurse 5G CADOU chiar și până la 365 de zile. Știți cumva că oferă cineva ceva mai bun? Cine? Unde? Când?
20-10-2024 01:16 AM - editat 20-10-2024 01:30 AM
Pfff, deci treaba asta este de acum. Inseamna ca iar au dat-o de gard astia de la Vodafone cu cartelele prepay si deja devine enervanta situatia asta, daca e chiar asa cum spun aia din shop. Se pare ca Vodafone uraste cartelele prepay. Eu am calculat 3 luni din august de cand am incarcat ultima data si ar trebui sa incarc iar in noiembrie...
la 20-10-2024 01:22 AM
Eu m-am bucurat că nu a fost necesar să trec numărul ca abonament. Acum ce mesaje SMS vor urma nu știu, însă voi reveni cu feedback dacă îmi văd numărul pe cont.
20-10-2024 01:34 AM - editat 20-10-2024 01:37 AM
Da, asta este un plus, e bine ca nu trebuie sa faci abonament ca la Orange ca sa iti recuperezi numarul. Nici eu nu a trebuit sa fac abonament atunci cand am pierdut numarul. Eu sper sa urmeze mesajele normale cum am primit si asta vara. Ar trebui ca acum in octombrie sau in noiembrie sa primesc si eu iar mesajul cu perioada de gratie, voi reveni si eu cu feedback. Da, numarul pe cont il vei vedea sigur, e doar o chestiune de timp. La ce shop Vodafone te duci? Eu am stat mult timp in Cluj si il cam cunosc...
la 20-10-2024 08:28 AM
Fiind mai aproape de casă, la cel din Iulius Mall. La fel și la Orange când am ceva de văzut/căutat în shop.
21-10-2024 01:10 AM - editat 21-10-2024 01:10 AM
Fain, Iulius Mall, il stiu pe de rost, mai mereu eram acolo, pentru ca era mai aproape de unde stateam. Preferatul meu era Polus Center (actualul Vivo!). Ce vremuri...
la 20-10-2024 08:34 AM
Puțină atenție la calcule: octombrie are 31 de zile noiembrie 30 și decembrie 31, adică 92 în total. Data teoretica e 3 ianuarie.
la 20-10-2024 12:44 PM
Screen-shot cu reîncărcarea din shop, unde s-a efectuat tot etapizat: mai întâi credit și apoi opțiunea activată (adică nu direct activarea opțiunii) și o reincercare de adăugare număr în app-ul celor de la Vodafone. Ideea (pentru că este o Comunitate Orange): comparativ cu roșii, aici e lux. Dar da, recunosc că la capitolul număr expirat, roșii par ceva mai permisivi. E a doua oară când m-am ars.
Revin cu mesaj după experiența din shop dacă îl adaugă ei în app /cont. BTW: contul a rămas, doar numărul a dispărut.
Și dacă @Pololică: din 6oct până în 3ian sunt exact 90zile. În 5oct spre seară am fost ars, așa că în 6oct m-am executat. 😁 urgent.
la 20-10-2024 03:33 PM
@BlackWolf: Și uite și o replică demnă de Shop la Vodafone în Iulius: "Numerele PPY nu se mai pot adăuga în cont, fie app sau web, ci numai abonamentele". Singura alternativă pentru un PPY este la Vodafone un management ca acum 20 de ani??? Răspuns senin: "Da!" 😮😯😲😯
21-10-2024 01:06 AM - editat 22-10-2024 03:07 AM
Cei de la Vodafone din Iulius Mall nu mi s-au parut profesionisti niciodata, la fel de slabi ca si aia de la Orange Shop din centru. De exemplu la aia de la Orange Shop mai era putin si trebuia sa intervina Primul-Ministru ca sa imi schimbe la abonamentul care era pe firma o mizerie de cartela care se defectase, am pierdut vreo 2 ore cu ei. Pana la urma mi-au schimbat-o. Niste..... Cel putin asa erau acum 10 ani, poate s-a mai schimbat ceva intre timp. Incearca la Vodafone in Piata Marasti, Piata Unirii sau Piata Mihai Viteazu si vezi daca iti zic tot la fel. Sau incearca totusi sa vorbesti cu un operator. Ce ti-au spus tie aia de la Vodafone din Iulius Mall mi se par deja aberatii si e deplasat, nu cred ca e adevarat, prostiile astea ar fi prea de tot. Vad si eu acum prin octombrie-noiembrie cand trebuie sa vina mesajul, daca mai vine si sper sa vina. Numarul de prepay vad ca il am in cont...
la 21-10-2024 07:00 AM
Ori a fost lipsă de chef, ori indiferență. Dar indiferent dacă îl voi adăuga sau nu pe cont, abordarea cu perioada de grație mă determină la niște modificări deloc plăcute pentru niciuna dintre părți.
22-10-2024 02:58 AM - editat 22-10-2024 03:09 AM
Da, sau a fost chiar incompetenta, la fel ca și la mulți operatori de pe la toate rețetele care sunt nepregătiți și habar nu au. Abordarea cu perioada de gratie este absolut stupida și ar trebui schimbata, ca nu e deloc ok. Nu știu ce e în capul lor și ce vor sa facă cu cartelele prepay și care e problema lor cu ele, dar abordarea asta este la fel de idi*oată ca și cea de la Digi unde le-au scos de tot. Situația este destul de proasta cu alea 3 luni de gratie și sper sa o îmbunătățească, nu sa o inrautateasca cum au facut dacă este adevărat ce au zis cei din shop. Bine ca măcar am abonamente și nu exista probleme de genul asta acolo, nu trebuie sa ma enervez cu toate prostiile. Prepay-ul rosu este număr secundar, îl gestiona dându-i mai putina importanță sau chiar sa ii fac o portare dacă prostia asta continua, și chiar m-am gândit și la asta. Rețeaua roșie e cea mai buna de pe aici și am abonamente la ea, dar abordarea e proasta, și fiind un număr secundar și mai puțin important, îl pot porta și într-o rețea mai slaba, important e să fie numărul activ și să fie semnal...
la 22-10-2024 12:45 PM
Vodafone trăiește :)))))) degeaba. Uimit de reacția rapidă am dat curs solicitării de mai jos:
Dar ce să vezi? ”Mesageria” în cauză utilizată de Roșii nu folosește datele de cont aferente MyVodafone, departe de o variantă cu acces direct la Toby-ță, ci de fapt pe messengerul de Facebook. Whaaatt??? 😮😯 La așa mare firmă, tu Vodafone utilizezi serviciile de chat ale lui Zucky pe post de ”canale oficiale”?? Și dacă n-am FB ce fac? Ei uite că nu-mi fac un cont pentru așa ceva.
Concluzie: Mai încerc în alt shop să văd deschiderea ROȘILOR la rezolvarea problemei, altfel cred că scrie portare pe acel număr. Prea puțin interesează rețeaua sau resursele, întrucât nu era utilizat, dar era pus la păstrare, motiv pentru care interesa valabilitate și grație cât mai convenabile.
23-10-2024 01:06 AM - editat 23-10-2024 01:07 AM
Ma mir ca au raspuns asa de repede. E review la aplicatia din Google Play, nu? Faza cu messenger-ul de pe Facebook am mai vazut-o si la restul. Nu foloseste datele de pe My Vodafone, da oricum, tot de mizeria de Toby dai si acolo, asta e nasol. Se presupune ca majoritatea au cont de Facebook :)) Da, cel mai bine e ca dupa ce incerci in alt shop, sa suni sa vorbesti si cu un operator, asa afli exact si cel mai bine ce si cum...
23-10-2024 07:00 AM - editat 23-10-2024 07:55 AM
Vineri sau săptămâna viitoare poate voi avea timp și de o astfel de încercare (ca să nu fie weekend). Până atunci mă gândesc încă la o ... portare.
LE: DA, a fost un ”review” la app-ul lor în GooglePlay, pentru că nu aveam altă alternativă... scrisă. Adică alta decât conectarea la messenger cu un cont de FB. Cum menționam, Toby nu stă la povești fără servicii asociate pe cont, chiar dacă ai contul deschis și a avut numărul PPY asociat.... cândva.
la 25-10-2024 01:07 AM
Da, alta sansa nu ai, trebuie sa iei cumva legatura cu ei ca sa aflam care este defapt adevarul si cum sta treaba. E foarte aiurea cand sunt doar alternative de genul asta, deci singurele solutii sunt ori sa suni, ori sa le dai mail, din pacate...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor