anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Care este motivul pentru care am 0 euro credit desi am reincarcat?

Anonymous2
Începător
De curand mi-am reincarcat cartela cu 6 euro pentru a activa optiunea si desi am reincarcat, am primit mesaj cum ca 6 euro credit s-au alocat in contul meu, cand apelez *133# pentru a-mi verifica creditul primesc mesaj cum ca am 0 euro credit activ.
8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat
Probabil, se întâmplă asta, pentru ca este weekend și durează un pic mai mult pana se face actualizarea.. Astăzi, dimineața, vei putea vedea si in cont.. Dar, dacă poți apela, da mesaje și folosi netul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji.. Presupun ca ai activat opțiunea conform sms?!.. Daca astăzi nu se rezolva ar trebui sa contactezi serviciul clienti, sa nu fie vreo eroare.. Au mai fost subiecte asemănătoare in comunitate.. https://comunitate.orange.ro/questions/2228249-rezolvat-probleme-reincarcarea-prepay

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Cred că nu s-a actualizat informația, pentru că durează ceva mai mult până se face acest lucru în weekend. Dacă totuși nu se va întâmpla acest lucru, trebuie să le comunici și sunt sigur că se va rezolva problema.

TheSpecialist
Maestru
Dacă ai o opțiune recurenta activa, creditul reîncărcat s-a alocat pt ea.

FaraUnID
Campion certificat
Daca a existat o fereastra de timp din momentul reincarcarii si pana in momentul in care ai vrut sa activezi optiunea, in care datele mobile au fost active, atunci traficul efectuat a consumat din creditul disponibil in cont. Pe cont ce informatii ai? Optiunea apare ca fiind activa sau nu?

Anonymous2
Începător
Va multumesc ca v-ati rupt din timp pentru a-mi raspunde, dar problema nu s-a rezolvat si cel mai probabil nu se va rezolva. Voi efectua o alta reincarcare si sper ca pe viitor sa nu se mai repete situatia asta neplacuta.

RafaHelper
#StarMember
Buna @Georgi02, ‏‏‎ ‎ Verifica cu un consultant Orange ce s-a intamplat cu cei 6 euro. Exista posibilitatea sa ii fi consumat inainte de a reactiva optiunea sau sa nu ne fi alocat contului tau. Intra in sectiunea contact si verifica cu cineva pe chat, la 300 sau prin email. https://www.orange.ro/contact/ ‏‏‎ ‎ Nu uita sa ne spui ce ai aflat.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci! Da, este o soluție să iei legătura cu cineva de la Serviciul clienți și să vezi exact ce s-a întâmplat.

DanielaH
Moderator
@Georgi02, s-a rezolvat situația cu reîncarcarea? Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.