PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6373 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Opțiunea de 6 euro promoțional

Salut, am luat o cartela prepay și am primit mesaj ca la opțiunea de 3 euro primesc promoțional opțiunea de 6 euro. Am reîncărcat din my Orange iar momentan nu am primit nimic, trebuie sa fac eu ceva?

TheDasher de către Începător
  • 1235 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! 5G e disponibil doar pe abonament, nu si pe prepay?

Am cautat pe site si am gasit ca pentru a beneficia de 5G ai nevoie de un smartphone compatibil, un abonament care să îți ofere acces la acest serviciu si să te afli în aria de acoperire, dar nu apar care sunt abonamentele si despre Prepay nu e menti...

Vrajitoarea de către Cunoscător
  • 15142 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 19 aprecieri

Lipsa semnal dupa reincarcarea cartelei PrePay

Hello. Am reincarcat recent cartela PrePay, iar dupa efectuarea acesteia nu am mai avut semnal, scrie "Emergency calls only". Am incercat restart la telefon, reintroducerea cartelei sim in telefon, dar nimic. Solutii?

dvniel de către Junior
  • 2012 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Cumparare de valabilitate cartela prepay care nu se afla intr-un telefon

Sunt interesat sa cumpar valabilitate lunara la pretul de 2 EUR.Am gasit ca acest lucru se poate face sunand la *100#. Cartela in discutie se afla insa intr-o centrala de alarma si nu pot suna de pe ea acolo unde se afla.Am cautat si alte modalitati ...

Anonim de către Neaplicabil
  • 5159 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Este posibil sa am 2 optiuni active simultan?

Salutare! Mi-am activat astazi optiunea de 12 euro cu internet roaming, insa nu am fost atenta ca aceasta are doar internet, nu si minute nationale. Daca activez inca o optiune de 5€ cu minute nationale, ramane activa si cea de 12€ cu internet roamin...

AlinaBulina de către Începător
  • 2168 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! Transfer optiune de pe un numar pe altul

Buna!Am si eu nevoie de ajutor!Pe data de 01.07 mi-am incarcat numarul cu optiunea 12 e SEE iar astazi am facut acelasi lucru dar voiam pe numarul mamei mele insa am omis sa schimb numarul.Se poate reansfera optiune cumva de pe numarul meu pe al mame...

Abi de către Începător
  • 1001 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri