Cât trebuie să aștept până să mi se activeze contul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 03:24 AM
Am deja 3 ore de cand astept sa mi se activeze contul.Cat trebuie sa mai astept?(Exista vreun numar de telefon unde pot vorbi cu un operator sau trebuie sa ma deplasez maine pana la un sediu Orange)?
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 07:32 AM
Salut! Contul nu se activează automat, ci trece prin "mâinile" unui operator, care verifică datele. De regulă în maxim 24 de ore se validează. Probabil în cursul zilei de azi se va face validarea. Poți sta liniștit, nu trebuie sa mai vorbești cu nimeni. Important e sa fi completat corect toate datele cerute.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 09:00 AM
Nu se activează automat. Probabil că în cursul zilei de astăzi îl vei avea. Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 09:31 AM
Modificările se efectuează in decursul a 24 ore. Mai așteaptă pana mâine, iar dacă nu se activează, poți din nou sa soliciți reactivarea contului. Numerele de apel către Serviciul Clienți sunt afișate in link-ul acesta: https://www.orange.ro/servicii/serviciul-clienti/

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 09:55 AM
Începând cu ora 9, ți se va procesa cererea, așa că pe parcursul zilei de astăzi vei primi un mesaj de activare a contului.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2020 01:15 PM
@16161616, bine ai venit în Comunitate!
Este vorba de o cartela PrePay? Ai reușit să te înregistrezi în rețea?
Revino, te rog, cu mai multe detalii și spune-ne în cât timp s-a activat cartela. Mulțumim!

Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-01-2020 12:14 AM
Salut,
Contul tau se poate activa automat , mai exista si erori de sistem unde ajungi in pasul in care nu se mai intampla nimic. Contacteaza colegii din serviciul.clienti@orange.ro explica-le exact ce s-a intamplat si vei primi raspuns in 24 de ore si se va activa si contul !
