PrePay
Descoperă opțiunile PrePay, metode de reîncărcare și ofertele speciale PrePay
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum verific ce resurse mai am si in ce ordine se consuma resursele pe Orange PrePay?

Am observat că au fost câteva întrebări despre verificarea consumului pentru Orange PrePay și despre ordinea în care se consuma resursele, de aceea ne-am gândit că ar fi util un topic separat.   Cum verific ce resurse mai am disponibile pe PrePay și ...

MihaelaC de către Community Manager
  • 6006 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Cum pot sa fac plata automata

Am o cartela orange si vreau sa pun plata automata, gen sa se incarce luna de luna automat. Cum fac asta?

Bogdansandu de către Începător
  • 968 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Recuperare numar cartela

Salut, acum o luna mi am pierdut cartela cu nr si as vrea o cartela tot cu același număr, imi puteți spune cei care au mai pățit, cat costa? Mulțumesc anticipat  

Mihai070 de către Junior
  • 2268 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Am doua optiuni valabile simultan pe cartela prepay

Din cauza functionarii defectuoase a aplicatiei lu' peste prajit, acum am doua optiuni valabile simultan. Niste persoane cu i.q. straniu, de la help center, nu au reusit sa anuleze o optiune. Ajutor!

Laur67 de către Începător
  • 1053 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Pixel Carrier Settings

Hello, Se pare ca, la fel ca in cazul iPhone-urilor (https://support.apple.com/en-us/HT201270), Orange foloseste (sau ar trebui sa foloseasca) Carrier Settings pe Pixel. Ce contine acel Carrier Settings din Setttings > Network & Internet > SIMs > Car...

arsradu de către #StarMember & February's Problem Solver
  • 5551 Vizualizări
  • 26 răspunsuri
  • 12 aprecieri

De ce imi expira opțiunea mai repede?

Mi am încărcat cartela direct cu opțiunea de 5 euro minute+internet joi pe 22 septembrie, iar astăzi am primit mesaj cum că pe data de 1/10 îmi va expira opțiunea, dar nu au trecut 28 de zile. Cum trebuie sa procedez??

Emanuellazar de către Începător
  • 1349 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Încărcare greșită

Salut, am încărcat cartela de doua cu aceeași opțiune de minute , ce pot face? Dupa ce se termina prima optiune se prelungește si a doua?

Dario1 de către Începător
  • 820 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri