Asta e frauda pe fata
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2022 05:36 PM
Am oferta si mi-a luat tot creditul, unde pot face o plangere?
7 euro s-au dus de aiurea.
FRAUDA ASTA ESTE FRAUDA
7 euro s-au dus de aiurea.
FRAUDA ASTA ESTE FRAUDA
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2022 06:10 PM
Salutare, @1010null
Despre ce oferta este vorba? Ati verificat ca nu cumva acel credit sa se fi transformat in optiune?
Daca ati reincarcat cu credit si nu l-ati transformat in optiune, intr-adevar, acesta de consuma foarte repede.
Am atasat mai jos o poza cu tarifele pentru apeluri, SMS-uri, internet.
Cel mai avantajos este fie sa reincarcati direct cu optiune, fie cu credit si imediat sa activati o optiune folosind creditul respectiv.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2022 06:22 PM
Nu vad logica, odata ce ai o oferat activa. Cum pot face o plangere?
Imi vreau creditul inapoi, repet! Nu are logica.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2022 06:37 PM
Despre ce oferta e vorba? Aveai credit si ti-ai activat o extraoptiune? Ai primit mesajul scris de confirmare ca s-a activat optiunea? Vorbim despre o cartela prepaid?
Daca da, creditul inapoi, daca e o problema a Orange-ului, se poate obtine eventual printr-un apel la 300 in care sa explici situatia. 🙂 Tot acolo poti face si o plangere.
Din cate stiu eu, singura varianta in care ar fi putut sa-ti ia din credit este daca acea "oferta" nu s-a activat. Daca de exemplu ai 6 euro credit, si-ti activezi o optiune de banii aia, dar pana se activeaza optiunea (si se primeste mesajul scris de confirmare) tu intri in credit, optiunea nu se mai poate activa, si incepe sa ia din credit.
Inca nu mi-e foarte clar ce s-a intamplat in cazul tau, dar daca ce am scris mai sus suna cunoscut, atunci aia e problema. In general activarea unei optiuni n-ar trebui sa ia foarte mult timp, dar cum ziceam, nu mi-e foarte clar ce s-a intamplat in cazul tau.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2022 09:08 PM
Aveai o optiune care era inca activa si s-a consumat creditul pe care il aveai separat de acea oferta? Sigur nu a apucat sa expire optiunea initiala, adica daca verifici prin apel la 333 inca apare acea oferta activa? Pentru ca in acest caz, asa cum au explicat si mai sus, e posibil sa fi fost considerati doar ca si credit si atunci repede se duc, mai ales daca ai datele mobile deschise. Daca nu e asta, atunci pe ce s-au dus de fapt cei 7 euro? Ai fost doar in tara sau ai fost si in afara tarii/ zona de granita si s-ar fi putut activa roamingul? Sau nu s-au dus cumva pe ceva jocuri/ aplicatii sau apeluri in alte zone care nu sunt acoperite prin oferta?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 12:36 AM
In afara de faptul ca frauda e o frauda, nu am inteles altceva!
Poti sa explici mai detaliat despre ce oferta e vorba si de ce te consideri pacalit?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 09:55 AM
@1010null, te așteptăm în continuare să ne oferi mai multe detalii despre situația ta ca să te putem ajuta.
