la 06-12-2023 08:39 AM - editat ultima oară la 06-12-2023 09:04 AM de DanielaH
Buna ziua ! Stie cineva daca mi-as putea retrage o reincarcare?
la 06-12-2023 08:55 AM
Salutare! Dacă s-a realizat încărcarea și ai primit mesajul de confirmare, nu știu dacă se mai poate anula. Cel mai bine este să discuți cu un reprezentant Orange, fie pe Chatul Djingo, fie la numărul 300. Pe chat poți scrie oricând, pentru că nu răspund chiar așa de repede!
Succes!
06-12-2023 09:20 AM - editat 06-12-2023 09:21 AM
@paulafoiciuc: Bun venit în Comunitatea Orange. Deși nu vei putea o reîncărcare efectuată (adică returnarea banilor pe card), dacă nu consumi din resursele respective și contactând Serviciul Clienți printr-una din variantele de aici, vei putea converti creditul în extra-opțiune cu minute SMS și net (sau invers, opțiunea în credit, care să rămână disponibil pe contul numărului tău când vei avea nevoie). Cea mai ușoară și rapidă metodă de contact este utilizând chat-ul Djingo și solicitând ”transfer operator”. Succes.
la 07-12-2023 11:29 AM
@paulafoiciuc, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor