anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am reincarcat contul, dar nu am internet. Cum pot sa va contactez?

Dragos_8
Junior
1. site ul e o mare nebuloasa si te duce dintr-o sectiune intr-alta fara sa te ghideze la ce cauti de fapt. boot ul de asistent virtual e degeaba. incerc sa va contactez pentru ca am reincarcat contul, dar nu am internet (da, am dat restart, power off etc). gasesc intr-un final numar de contact apoi apare 2
2. Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel. - nu am sunat la voi luna aceasta, cu toate acestea mi s-a spus ca voi fi taxat!?
10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver
Cel mai ok pentru a contacta Orange este conform paginii de contact: https://www.orange.ro/contact/ Alegi modalitatea care iti este pe plac, fara a astepta un raspuns instant, pana la clarificarea problemei prezentate. Raspunsuri similare gasesti si in topicul: https://comunitate.orange.ro/questions/2144443-contacta-online-consultant-orange

Razvan
#StarMember
Ia legătura cu Orange din aplicația My Orange sau Orange helper de pe Softpedia.

Dragos_8
Junior
Voi sunteti fantastici cu raspunsurile voastre standard. Doar ce v-am zis ca nu am gasit ce caut. Tot ce vreau e un numar de telefon pentru contact servicii clienti: suport tehnic, pe limba tuturor. De ce imi tot dati link-uri inutile? Site-ul vietii. Daca nu reusesc sa rezolv azi problema imi portez numarul la concurenta. I had enough cu balmajeala voastra si cum asistati clientii

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver
@Dragos: daca aceasta iti doresti si consideri ca alti furnizori se comporta cu clientul precum un cuib de oua... atunci alege drumul regretelor tardive. Numar unic de contact serv. clienti: 300. Dar degeaba in weekend.

Vio73
#StarMember
Poți întra în legătură cu un consultant Orange : - la numărul unic 300-1-3, - prin Chat Djingo, - secțiunea Contact din My Orange, etc. Noi suntem ca și tine și încercăm doar să ajutăm. Nu suntem reprezentanți sau angajați Orange. Succes!

Jay
Campion certificat
@Dragoș, ai primit link-ul pentru ca mai sunt și alte întrebări asemănătoare cu cea pusa de tine și poti gasi acolo un răspuns.. ca sa nu existe zeci de întrebări despre același lucru.. Si, faci o confuzie, "balmajeala voastră.. asistați clienții"... noi nu asistam clienți, tu acum vorbești cu alți clienți.. nu suntem angajați Orange!!.. Întrebările care țin de verificarea contului personal, deci implica furnizarea de date personale, nu au cum sa primească răspuns de la noi, clienți ca și tine.. Noi putem răspunde la situații pe care le-am întâlnit.. Nu stiu daca ai găsit sau nu informațiile din link, dar, "dacă site-ul e o nebuloasa", presupun ca nu.. am pus și poze.. in link gasesti toate numerele.. Sper sa te ajute informațiile.. https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

Razvan
#StarMember
@dragos, ți-am oferit o informație referitoare la un contact direct cu Orange. La 300, vei da peste consultanți externalizati, Orange Helper sunt cei care lucrează direct la Orange și ai șanse mari, sa te contacteze careva, imediat după ce ai luat legătura cu ei.! Nu am acces la baza de clienți, sunt la fel ca tine, un simplu client. Succes!

Dragos_8
Junior
@all: sry, guys. am crezut ca sunteti angajati Orange. multumesc pentru ajutor! ce imi displace e navigarea pe site extrem de anevoioasa si faptul ca, dupa ce in final gasesc numarul de contact - imi spune ca ma taxeaza, desi nu am vorbit cu ei in ultima luna si au prevazut in prevederile lor ca primele doua apeluri sunt gratuite. nu stiu cum se comporta alte firme, dar incepe sa imi ajunga

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, Dragos! Îmi pare rău pentru situația aceasta. Ai rezolvat? Am mai avut cazuri similare în comunitate, posibil să te ajute acest topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2278836-rezolvat-accesa-internetul-incarcat-5-euro

DanielaH
Moderator
@Dragos, ți-am răspuns în mesaj privat cu rugămintea de a-mi oferi numărul de telefon ca să putem verifica. Aștept reply-ul tău. Mulțumesc.