Am reîncărcat din aplicație cu optiune si desi banii mi-au fost retrași pe telefon nu am nici minute nici internet iar în aplicație mi-a scris ca reîncărcarea a eșuat. Ce ar trebui sa fac? Am încercat iar, rezultatul este la fel
Salut, sasanamaria! Îmi pare rău pentru această situație.
În acest moment sunt, într-adevăr, niște probleme la reîncărcările PrePay din My Orange. Colegii noștri cunosc situația și fac toate eforturile să o remedieze cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.
Ok, dar atunci cum îmi pot recupera banii? Având în vedere că am încercat de două ori
Sper să vă asumați această problemă și să returnați banii.
Aștept un răspuns.
Dacă aveți nevoie de detalii, pot sa le dau.
Eu am încărcat doua numere diferite de două ori.
Prima dată am avut la ambele cu status eșuat și după remediere am făcut din nou reîncărcările, însă mi- au fost trași banii de 4 ori, adică îmi trebuie returnați pentru primele 2 reîncărcări care nu au fost efectuate.
Timp de estimare când o să îi primesc înapoi m-ar ajuta.
Bună ziua. Am făcut și eu doua încărcări vineri în 09 septembrie. Una de 6 euro alta de 5 euro și încă nuci acum nu mi-am primit banii înapoi în cont. Când se rambursează banii?