anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

am plătit in 15 zile 12€ !

Alex888
Începător
Buna ziua, am o problema, mi-am încarcat acum in luna Aprilie de 2 ori telefonul, odată in 15 Aprilie 6€, după încă odată acum o zi ! Vi se pate normal ? Dintr-o data am rămas fără net plus nu puteam sa trimit nici mesaje in rețea, am cheltuit 12€ in 15 zile ????? Cine ma poate ajuta, dacă nu gasesc o soluție ma schimb de companie, e prea scump, nu îmi permit 12€ telefonul fără contract, fără nimic ! Mi se pare aiurea.
13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember
Alex888: bun venit în Comunitate. "Ai încărcat cu 6€ de două ori în mai puțin de o lună". Ai încărcat cu credit sau cu opțiune de 6€??? În ambele situații. Verifică-ți mesajele primite de confirmare a încărcării și revino pe topic. Eu cred că ai încărcat cu CREDIT și nici ulterior nu l-ai convertit în opțiune cu "minute, SMS si date mobile". Consumând direct credit se explică de ce s-a epuizat creditul atât de repede. Revino cu detalii despre încărcare.

Neaplicabil
Nu e vina companiei este vina ta ca nu te-ai informat. Dacă bagi doar credit trebuie sa îți activezi singur opțiunea fie de la *100# fie din my orange.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Așa cum spuneau și copegii, trebuia să îți activezi o opțiune cu net și minute, pentru că este clar că ai încărcat cu credit, pe care l-ai și consumat. Am mai auzit și eu zilele trecute o fază asemănătoare la un cunoscut, care în loc să activeze o opțiune, folosea creditul și se mira că rămâne repede fără resurse. Mai multă atenție pe viitor n-ar strica!

Alex888
Începător
Salut , am activat opțiunea in 15 Aprilie , am mesaj , și acum doua zile ca sa terminat ! Așa ceva !!! Nu ați înțeles ce am scris mai sus !! Am activat opțiunea in 15 Aprilie și sa terminat pe 29!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Atunci trebuie anunțat la ei, făcută sesizare, pentru că nu este în regulă așa ceva! Baftă!

delfinas
#StarMember
Ce mesaj ai primit cand ai activat optiunea?

Miha_Z
#StarMember
Optiunea cu 6 Euro are valabilitate 30 de zile. E posibil ca tu sa fi consumat minutele si Gb inclusi in optiune de nu ai mai putut folosi resursele incluse sau prima data sa se fi pus credit. Pentru mai multe informatii suna la 300 ca sa ti se poata spune care a fost problema.

Alex888
Începător
Salut , am mesajele ca am activat opțiune atunci ! Nu am consumat credit ! Degeaba pun aici întrebări ca nu ma ajutați nu înțelegeți !

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
@Alex888 membrii comunității sunt clienți ca și tine și încearcă să ajute, dar pentru a înțelege exact situația ta avem nevoie de mai multe detalii, nu este nevoie să te enervezi. Am înțeles că nemulțumirea ta este că ai încarcat de 2 ori cu câte 6 euro în 15 zile. Dar spune-ne, te rugăm ai încărcat câte 6 euro credit și ai activat apoi și opțiune? Ne poți atașa un screenshot cu mesajul primit, fără a afișa date personale?

delfinas
#StarMember
Exact, fa un screenshot la mesajele primite la reincarcare, poate asa intelegem mai situatia. Daca nu avem detalii, raspunsul nostru nu te va multumi.

Miha_Z
#StarMember
@Alex888 am incercat si noi sa te ajutam in functie de informatiile pe care ni le-ai oferit. Suntem clienti ca si tine, nu lucram in "centrala Orange" ca sa-ti spunem cu exactitate din ce cauza ai ramas fara resurse. Noi am venit cu posibile cauze in speranta ca-ti vor fi de folos. Sper sa fi luat legatura cu angajatii Orange si sa te fi lamurit ei.

DanielaH
Moderator
@Alex888, opțiunea de 6 euro are incluse SMS-uri nelimitat în rețea. Ne poți spune ce se întâmplă când încerci să trimiți un SMS? În ceea ce privește consumul mare de date mobile, ne-ar ajuta să știm ce site-uri, aplicații, jocuri etc. accesezi. De exemplu YouTube-ul este mare consumator de date, iar aplicații precum Tik Tok fac deasemenea trafic foarte mare.

Zoran2003
Junior
Cel mai simplu e sa anunți la ei si sa faci sesizare, sau pe sait in help sa vorbesti cu un consultant online.