anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am o altă cartelă Orange prepay și tot primesc mesaje de la RDS

AncaS80
Începător

Am o altă cartelă prepay luată din Orange shop și de o bună perioadă de timp tot primesc mesaje de la RDS... Ce ar trebui să fac eu ? Să merg la Orange și să le zic să anunțe pe cei ce au avut numărul înainte că nu le sunt actualizate datele ? 

9 Răspunsuri 9

FLo1
#StarMember

Din păcate nu ai ce face și nici Orange nu are ce face în acest caz. Cel mai simplu e să adaugi număr pe lista de mesaje blocate. Eventual poți solicita celor de la DIGI să șteargă acel număr din baza de date a numerelor de expediere SMS news, deși nefiind clientă, cred că te vor ignora. 

E în curs de soluționare.

Vă țin la curent cu ultimele noutăți 

Mulțumim pentru actualizarea situației. Te așteptăm cu alte actualizări ale situației când vor exista. O zi cu spor.

Buna,

Ai reușit să rezolvi problema?

O zi frumoasa!

Cu siguranță cei de la RDS nu o să renunțe să trimită sms-uri cu oferte ca să te facă să treci la ei.La ei nu funcționează principiul dragoste cu forța nu se poate.😀

pana nu incerci nu ai de unde sa stii

presupunerile sunt presupuneri insa faptele vorbesc 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Aceeași problemă am și eu, dar nu este vina Orange, ci a celui care a folosit-o înainte. Ba mai mult, am primit și mesaje că mi se taie cablul sau ceva de genul. A fost oarecum și distractiv, pentru că eu nu am cablu de la Digi!

Din păcate, există și riscuri din acestea!

delfinas
#StarMember

Anca, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai telefon cu Android, poti bloca mesajele, urmand pasii de aici: https://support.google.com/messages/answer/7029021?hl=ro&co=GENIE.Platform%3DAndroid

Daca ai iPhone: https://support.apple.com/ro-ro/111104

MCostel73
Junior entuziast

Buna,

Am avut accessi problema și primeam sms-uri cu factura unui altui abonat Digi.

Am contactat Digi prin formularul de contact găsit în aplicație sau site (fiind si client al lor)

Daca nu ești client va trebui sa suni la ei și aceștia vor face modificările necesare.

Numerele de contact le găsești pe site-ul lor.

Astfel de lucruri se mai întâmplă, numerele primite de obicei sunt utilizate fiind scoase din carantină (aparținând anterior unui alt abonat).

Eu as incerca sa ii contactez înainte de a încerca blocarea numerelor care nu este o soluție optimă.

Pe viitor poate vei avea nevoie sa fii contactata de acele numere.

Poți încerca deasemenea achiziționarea unui alt prepay însă situația se poate repeta.

Succes!