la 17-09-2024 06:49 PM - editat ultima oară la 18-09-2024 11:25 AM de DanielaH
Am o altă cartelă prepay luată din Orange shop și de o bună perioadă de timp tot primesc mesaje de la RDS... Ce ar trebui să fac eu ? Să merg la Orange și să le zic să anunțe pe cei ce au avut numărul înainte că nu le sunt actualizate datele ?
17-09-2024 07:55 PM - editat 17-09-2024 07:56 PM
Din păcate nu ai ce face și nici Orange nu are ce face în acest caz. Cel mai simplu e să adaugi număr pe lista de mesaje blocate. Eventual poți solicita celor de la DIGI să șteargă acel număr din baza de date a numerelor de expediere SMS news, deși nefiind clientă, cred că te vor ignora.
la 20-09-2024 10:15 AM
E în curs de soluționare.
Vă țin la curent cu ultimele noutăți
la 20-09-2024 10:24 AM
Mulțumim pentru actualizarea situației. Te așteptăm cu alte actualizări ale situației când vor exista. O zi cu spor.
la 02-10-2024 07:01 AM
Buna,
Ai reușit să rezolvi problema?
O zi frumoasa!
02-10-2024 09:13 AM - editat 02-10-2024 09:14 AM
Cu siguranță cei de la RDS nu o să renunțe să trimită sms-uri cu oferte ca să te facă să treci la ei.La ei nu funcționează principiul dragoste cu forța nu se poate.😀
la 02-10-2024 11:15 AM
pana nu incerci nu ai de unde sa stii
presupunerile sunt presupuneri insa faptele vorbesc
la 17-09-2024 07:56 PM
Salutare!
Aceeași problemă am și eu, dar nu este vina Orange, ci a celui care a folosit-o înainte. Ba mai mult, am primit și mesaje că mi se taie cablul sau ceva de genul. A fost oarecum și distractiv, pentru că eu nu am cablu de la Digi!
Din păcate, există și riscuri din acestea!
la 17-09-2024 09:10 PM
Anca, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai telefon cu Android, poti bloca mesajele, urmand pasii de aici: https://support.google.com/messages/answer/7029021?hl=ro&co=GENIE.Platform%3DAndroid
Daca ai iPhone: https://support.apple.com/ro-ro/111104
la 18-09-2024 05:32 AM
Buna,
Am avut accessi problema și primeam sms-uri cu factura unui altui abonat Digi.
Am contactat Digi prin formularul de contact găsit în aplicație sau site (fiind si client al lor)
Daca nu ești client va trebui sa suni la ei și aceștia vor face modificările necesare.
Numerele de contact le găsești pe site-ul lor.
Astfel de lucruri se mai întâmplă, numerele primite de obicei sunt utilizate fiind scoase din carantină (aparținând anterior unui alt abonat).
Eu as incerca sa ii contactez înainte de a încerca blocarea numerelor care nu este o soluție optimă.
Pe viitor poate vei avea nevoie sa fii contactata de acele numere.
Poți încerca deasemenea achiziționarea unui alt prepay însă situația se poate repeta.
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor