la 15-01-2025 10:56 PM
Am activat 10 euro credit in contul meu orange și am avut netul pornit eu neștiind ca imi trage bani din cont la fiecare minut … și acum când sa dau să îmi încarc telefonu vad ca am 0 euro in cont … Se mai poate face ceva sau recupera cumva..?
la 15-01-2025 11:10 PM
Din păcate nu se mai poate face nimic.
Ai fost tarifat pentru traficul de date mobile.
Îți recomand să nu mai încarci cu credit și să încarci direct cu o opțiune ce conține minute și date mobile.
De preferat încărcarea directă cu opțiune din aplicația my Orange.
la 15-01-2025 11:12 PM
nici dacă e la prima abatere și nici nu am știut ca mă tarifează așa..?
15-01-2025 11:17 PM - editat 15-01-2025 11:39 PM
Din păcate nu.
Atunci când încarci cu credit orice minut/MB va fi tarifat din creditul disponibil până la consumarea acestuia (daca nu ai o opțiune activa).
la 15-01-2025 11:18 PM
mulțumesc frumos o să sun mâine la ei să văd ce zic chiar nu am știut ca îți ia automat din credit dacă ai datele ..!
la 15-01-2025 11:55 PM
Ce e consumat, consumat ramane. Cum credeai ca ai net, pe gratis? Cand incarci cu credit, trebuie sa ai inchise datele mobile pana sa transformi creditul in optiune sau cumperi direct optiune.
Tu poti sa intrebi maine daca ti se iarta prima "abatere", dar nu cred ca vei rezolva in avantajul tau. Asa oricine poate sa faca pe naivul si sa ceara inca o reincarcare gratis. Orange nu este societate caritabila.
la 16-01-2025 05:23 AM
Salutare!
Poți încerca, dar nu cred că vei reuși, dacă s-a consumat tot creditul. Le poți explica frumos faptul că nu ai știut și vezi care este soluția . Important este să fii calm și respectuos, pentru că vorba dulce, mult aduce. Nu este nimeni vinovat aici, decât ,,neștiința" ta.
Baftă!
la 16-01-2025 09:11 AM
Salut, @ionutcarlos. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Îmi pare rău pentru situația aceasta, din păcate așa se întâmplă dacă ai datele mobile active în timpul procesului de încărcare - activare opțiune. Pe viitor recomandarea noastră, așa cum au specificat și membrii Comunității este să oprești internetul în timpul acestui proces.
Te așteptăm cu vești.
16-01-2025 09:28 AM - editat 16-01-2025 09:44 AM
Creditul sa consumat ulterior procesului de încărcare.
Informarea asupra tarifelor practicate în lipsa activării unei opțiuni este esențială
https://www.orange.ro/prepay/cartela-sim/tarife
Este recomandata activarea directă a unei opțiuni (minute/net) daca acesta este scopul final.
Interesant este daca Orange va crea un precedent.
Când nu ai o opțiune activa este recomandat sa tii datele mobile închise și să le activezi doar când ai nevoie (și atunci mare atenție deoarece sunt foarte multe aplicații care vor folosi datele mobile in fundal ).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor