
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 01:18 PM
Am incarcat cartela PrePay cu credit de 20 de euro ce ofera o perioada de gratie de 300 de zile si o perioada de activitate de 120 de zile. Totodata am si o optiune recurenta activa de 1 euro (se activeaza automat la fiecare 15 zile si consuma cate un euro din credit la fiecare reactivare).
Creditul de 20 de euro imi ajunge pentru 20 de reactivari, adica pentru aprox 300 de zile, adica pentru mai mult decat perioada de activitate, de 120 de zile.
Optiunea se va mai activa singura dupa expirarea celor 120 de zile de activitate sau nu?
Creditul de 20 de euro imi ajunge pentru 20 de reactivari, adica pentru aprox 300 de zile, adica pentru mai mult decat perioada de activitate, de 120 de zile.
Optiunea se va mai activa singura dupa expirarea celor 120 de zile de activitate sau nu?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 02:12 PM
Opțiunile recurente se reactivează automat doar dacă ești în perioada activa.
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 02:12 PM
Opțiunile recurente se reactivează automat doar dacă ești în perioada activa.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 02:17 PM
Părerea mea este că opțiunea nu se va mai activa, datorită faptului că cele două (atât acel credit cat și reîncărcarea automata de 1 euro) nu se cumulează și va trebui sa reîncarci după aceste 300 de zile.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 02:18 PM
Creditul în perioada de gratie, dacă a mai rămas ceva, e blocat pana la o noua reîncărcare. Acest blocaj include și activarea opțiunilor, inclusiv a celor recurente. După o noua reîncărcare trebuie sa soliciți reactivarea opțiunii respective, cel mai simplu cred ca ar fi la *100#.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-01-2020 02:20 PM
Salut! Intr-adevar, reactivarea unei optiuni recurente are loc numai in perioada de activitate a cartelei PrePay. Dupa expirarea perioadei de activitate de 120 de zile, iti recomandam sa efectuezi o noua reincarcare, prin intermediul careia sa poti oferi contului tau o noua perioada de activitate.
