la 24-09-2025 03:51 PM
Am primit un SMS de la Orange prin care pot activa un nou abonament Smart de la 5.59 E, datorita fidelitatii in retea.. Am intrat pe site si imi apar mai mullte abonamente avantajoase din care pot alege. Perioada contractuala la abonamentul actual s-a incheiat. Daca aleg un nou abonament, se prelungeste abonamentul actual sau practic voi mai avea un abonament in plus pe langa cel existent ?
la 24-09-2025 07:43 PM
Stai liniștit. Nu pune nimeni la îndoială spusele tale. Negocierea înseamnă sa ceri ceva și Orange să-ți ofere ceva similar sau ce ai cerut tu. Ideea e să fie un punct de plecare.
la 24-09-2025 04:07 PM
Salutare!
Din ce inteleg, oferta presupun un abonament nou. In Magazinul Online ar trebui sa poti prelungi numarul curent. Poti pune o captura de ecran (cu ascunderea datelor personale)? Ar trebui sa ai optiunea de prelungire, cat si optiune de activare numar nou (adica inca un abonament).
la 24-09-2025 04:15 PM
Salutare!
În aplicația My Orange, la secțiunea Abonamente și opțiuni, poți vedea ofertele disponibile pentru prelungirea abonamentului.
Dacă nu regăsești oferta dorită, îi poți contacta prin chat și le poți solicita să fii sunat de departamentul de ofertare.
Activarea unui nou abonament semnifica faptul că vei avea un nou abonament pe lângă cel vechi.
la 24-09-2025 04:33 PM
Va multunesc pentru răspunsuri. Din păcate eu port si proteza auditivă si nu aud tot timpul când suna telefonul. Îl țin de-obicei conectat la proteza, dar nu tot timpul. Nu se poate face si prin chat aceasta ofertare ? In abonamente si opțiuni am aceste doua opțiuni. Cum vi se par ? E ok prima opțiune de prelungire de la 15E la 12.96 E ?
Va multumesc !
la 24-09-2025 04:39 PM
Ba da, se poate si prin chat. Doar sa scrii ce anume vrei (resurse, valoare abonament, daca vrei telefon nou, etc). De obicei e mai bine sa stie de la inceput ce anume vrei de la abonament.
24-09-2025 04:43 PM - editat 24-09-2025 04:45 PM
Din păcate, ale sunt ofertele standard (reducere 15%). Însă prin contactarea Orange veți obține o oferta mai buna (mai ales că sunteți în afara perioadei contractuale). Explicați pe chat ceea ce doriți și situația în care vă aflați.
Alternativ, vă puteți gândi și la ofertele Yoxo.
la 24-09-2025 04:46 PM
Am încercat prin chat si mi s-a spus ca voi fi sunat de la departamentul de renegociere.
la 24-09-2025 04:47 PM
Așa se procedează pentru renegociere
la 24-09-2025 04:59 PM
Va mulțumesc pentru răspunsuri. Mă gândeam ca se poate face acest lucru si prin chat, ultima discuție cu operatorul Orange nu am auzit mai nimic. Pot pune aici dovada dizabilității mele. Nu sunt genul sa mă negociez ca la piață ci pur si simplu, in funcție de nevoile mele, scurt si la obiect.
la 24-09-2025 07:43 PM
Stai liniștit. Nu pune nimeni la îndoială spusele tale. Negocierea înseamnă sa ceri ceva și Orange să-ți ofere ceva similar sau ce ai cerut tu. Ideea e să fie un punct de plecare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor