anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare optiune 1 euro la cartela prepay

Alex123
Junior
Salut. Am si eu 2 intrebari:
1. La activarea optiunii de 1 euro cu 15 zile valabilitate la cartela, dupa expirare se va activa recurent?
2. Daca iau o cartela cu 5e credit pot activa direct aceasta optiune de 1 euro?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Alex123 salut! Poate te ajută și aceste 2 topic-uri: https://comunitate.orange.ro/questions/2561341-centrala-antiefractie-diferenta-incarcarea-credit-optiunea-minute-cartela-prepay https://comunitate.orange.ro/questions/2631502-cartela-alarma-casa

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

delfinas
Campion
Bun venit in Comunitate, Alex123!!! 1. Eu vad ca pe site scrie ca reincarcarile de 1-3 euro se fac exclusiv in Orange Shop, de unde deduc ca nu poate fi o plata recurenta. 2. Din acelasi motiv ca la punctul 1, nu cred ca poti tu activa optiunea de 1 euro, ci doar intr-un Orange Shop, unde poti afla toate detaliile.

Alex123
Junior
Salut delfinas si multumesc pt raspuns. Ideea e ca eu am deja un abonament Orange si pot face aceasta incarcare/activare de optiune si din aplicatie. Rostul intrebarii este ca vreau sa folosesc o cartela prepay pt o centrala de alarma care comunica prin mesaje text si m-ar ajuta foarte mult aceasta optiune daca ar avea recurenta.

delfinas
Campion
Cu placere! Vad ca se pot activa platile recurente, dar se refera la o perioada de 30 de zile: "O opţiune recurentă se va reactiva automat, la fiecare 30 de zile, dacă există suficient credit în contul tău. Pentru a putea beneficia de reactivarea automată a opțiunii tale, trebuie să reîncarci contul PrePay în fiecare lună, înainte de expirarea perioadei de valabilitate a resurselor. Dacă doresti sa activezi opţiunea înainte de termenul de 30 de zile sau dacă opţiunea nu s-a reactivat la data programată, o poţi reactiva chiar tu: - din contul tău My Orange , secţiunea Tarife și optiuni – Opțiuni active​​ Alte modalităţi: - prin apel gratuit la *100# - serviciul Selfcare - sau prin serviciul Alege, apelabil gratuit la numărul scurt 200." DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-reactiva-o-opiune-recurent-52 Incearca asa si vezi daca peste 15 zile se reactiveaza optiunea, ideea e sa ai credit suficient de unde sa-si traga banii. Daca nu ai rabdare 15 zile, apeleaza la chatul Orange sau la 300.

Alex123
Junior
Da. Din pacate la 300 nu gasesc sa vorbesc cu cineva iar pe chat scrie ca poate dura pana la 48h sa primesc un raspuns . De ~3h nu am primit nimic. Mai astept...

delfinas
Campion
Nici Chatbot-ul nu ti-a raspuns? Or fi aglomerati, mai ai rabdare un pic. :) LE M-am interesat eu si am aflat ca: "Se poate seta o programare automata doar daca selectati plata pe factura unui abonamnent. Cu plata cu cardul, nu se poate seta reincarcare automata", deci se pare ca metoda ta e cea buna, sa faci plata de pe abonament. Succes!!!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Alex123 salut! Poate te ajută și aceste 2 topic-uri: https://comunitate.orange.ro/questions/2561341-centrala-antiefractie-diferenta-incarcarea-credit-optiunea-minute-cartela-prepay https://comunitate.orange.ro/questions/2631502-cartela-alarma-casa

Alex123
Junior
Multumesc MihaelaC. Am gasit raspunsul ce ma interesa in thread-urile sugerate de tine. O zi faina sa aveti.

FLo1
Campion certificat
@Alex123: (@all): 1. opțiunea de1€ este ok în rețea, dar să nu ai nevoie de date mobile. Pt voce și SMS în rețea e excelentă. Recurența nu este valabilă decât pentru încărcarea de pe abonament, indiferent de valoare sau opțiunea aleasă. Poți avea zeci de € pe cont, recurența e doar pentru încărcare de pe abonament. 2. Activarea opțiunii de 5€ se face direct cu întreg creditul. Nu poți activa o opțiune cu valoare parțială a creditului inițial, (5€), doar ulterior, după expirarea acesteia. Având prepay......experiențe împreună /De 2 ani lună de lună.