la 29-09-2024 03:30 PM
Buna ziua.Am efectuat o reîncărcare online pe un sim inactiv,îl folosesc pe un telefon dual-sim când nu am semnal pe cealaltă cartela,este inactiv de 4 zile.Mai pot recupera banii că am înțeles că numărul nu se mai poate.Va mulțumesc.
la 29-09-2024 07:59 PM
Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.Am reușit să vorbesc cu cei de la Orange și ca rezolvare s-a făcut o cerere de către un operator pentru reactivare număr cu răspuns în 24 de ore și banii o să îmi revină în cont deoarece nu se poate încarca o cartela inactivă.Seara frumoasă și numai bine tuturor.
29-09-2024 04:35 PM - editat 29-09-2024 04:36 PM
În cel mai fericit caz, dacă vor fi șanse de recuperare credit, atunci singura variantă este contactând Orange fie pe ChatDjingo sau din aplicația MyOrange > Altele > Contact și feedback > Scrie-ne, solicitând ”transfer operator”. Mâine după 8:30.
Ca idee, încărcarea unui număr după depășirea perioadei de grație este sortită eșecului, dar poate o încercare de contact o fi cu noroc. Succes.
la 29-09-2024 05:28 PM
Mihai, bun venit in Comunitate!!!
Numarul il mai poti recupera, facand un abonament pe acel numar.
Creditul nu cred ca il mai poti recupera. Trebuia sa ai grija sa mai ffaci o reincarcare, pt ca sigur s-au trimis notificari ca se termina perioada de gratie.
la 29-09-2024 05:28 PM
Salutare!
Le scrii din aplicația My Orange, de pe mobil - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator și poate sunt șanse să îți răspundă cineva și astăzi, dacă o faci repede.
Baftă!
la 29-09-2024 07:59 PM
Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.Am reușit să vorbesc cu cei de la Orange și ca rezolvare s-a făcut o cerere de către un operator pentru reactivare număr cu răspuns în 24 de ore și banii o să îmi revină în cont deoarece nu se poate încarca o cartela inactivă.Seara frumoasă și numai bine tuturor.
la 29-09-2024 08:03 PM
Multumim pentru revenirea pe topic si pentru ca ai impartasit cu noi solutia care te-a ajutat.
Seara faina @Mihai2410🌙
la 29-09-2024 08:04 PM
O seară plăcută @Mihai2410 și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, idei sau soluții. Pe curând.
la 09-10-2024 02:15 PM
Am numărul închis de la yoxo îmi pot recupera numărul?
la 09-10-2024 03:27 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor