la 08-08-2025 09:14 PM
Am încărcat o cartelă de pe aplicație BT și numărul nu a fost încărcat deși banii au fost luați din cont. Ce pot face?
la 08-08-2025 09:18 PM
Salutare!
Cred că trebuie luată legătura cu cei de la banca respectivă, pentru a vedea ce se întâmplă.
Eu, când am avut vreo problemă cu plata prin aplicația băncii, prima dată am întrebat la bancă.
Baftă!
la 08-08-2025 11:08 PM
Salut! Unele plati pot întâmpina întârzieri. Mai așteaptă puțin și dacă situația persista verifică la plățile efectuate sa fii sigur că banii au fost luați. Si eu am mai făcut plăți prin BT si a durat puțin uneori până a intrat efe tiv opțiunea
08-08-2025 11:09 PM - editat 08-08-2025 11:11 PM
@Sandy00: Bun găsit. Ce te face să consideri că "nu a fost încărcat"? Ai primit mesaj SMS de confirmare a încărcării pe numărul respectiv? Ai verificat să fie numărul scris corect (adică să nu fi încărcat alt cont prepay)? Ai ales o opțiune cu credit sau resurse cu min,SMS,net? Numărul încărcat este utilizat în țară (România) sau în roaming?
În funcție de răspunsuri, numărul poate să primească sau nu confirmarea SMS. Revino cu detalii pentru clarificarea situației.
la 11-08-2025 10:27 AM
@Sandy00, s-a rezolvat situația cu reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor