anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon nou in garantie a luat foc in priza

Badea_Catalin
Junior entuziast

Telefonul este luat de 4 luni, ei imi spun sa le trimit poze și din poze a reieșit ca nu avea încărcătorul original, era negru din cauza focului, nu avea cum să rămână alb. Ce credeți ca e de făcut?  

33 Răspunsuri 33

@Razvan. nu am zis ca e vinovat cu/de ceva. Nu sunt in masura sa spun cert ca cele prezentate sunt adevărate sau nu. Eu pot doar sa imi dau cu parerea, ceea ce am si făcut, in urma experientei mele, ca fapt pare destul de frauduloasă pana in acest moment. Sunt necesare mai multe dovezi care sa susțină ipoteza prezentată.

FLo1
#StarMember

Uite o părere, la prima vedere: Oricât de prăjit ar fi fost telefonul și dacă s-ar accepta că a ajuns astfel fiind lăsat nesupravegheat și mai mult timp decât era necesar după încărcarea completă, cablul arată ca scos din incendiu. Așadar, menținerea echipamentului sub tensiune mai mult decât este necesar și fără a lua măsuri la primele indicii de supraîncălzire (mirosul de plastic topit) .... este asumată integral de utilizator. Despre folosirea unor echipamente care nu au fost destinate încărcării acelui telefon este altă poveste, care scad și mai mult șansele de a beneficia de garanție.

Pe scurt: utilizarea/gestionarea în condiții diferite de cele specificate de producător.... bye-bye garanție. 

Din acest moment o sa stau 2-3 ore cu ochii pe telefon și încărcător .🙂

Noroc că am Xiaomi și se incarca in 30 min

Nu trebuie păzit, dar la cum arată cablul, acolo a fost un incendiu, nu doar un pac și poc. În plus, orice încălzire, până  la "booom" are unele semnale de "atenție că nu-i de bine". Dacă sunt ignorate, atunci răspunderea nu aș atribui-o producătorului.