la 20-02-2025 09:55 PM - editat ultima oară la 21-02-2025 12:00 PM de DanielaH
Telefonul este luat de 4 luni, ei imi spun sa le trimit poze și din poze a reieșit ca nu avea încărcătorul original, era negru din cauza focului, nu avea cum să rămână alb. Ce credeți ca e de făcut?
la 21-02-2025 11:34 AM
@Razvan. nu am zis ca e vinovat cu/de ceva. Nu sunt in masura sa spun cert ca cele prezentate sunt adevărate sau nu. Eu pot doar sa imi dau cu parerea, ceea ce am si făcut, in urma experientei mele, ca fapt pare destul de frauduloasă pana in acest moment. Sunt necesare mai multe dovezi care sa susțină ipoteza prezentată.
la 22-02-2025 10:53 AM
Uite o părere, la prima vedere: Oricât de prăjit ar fi fost telefonul și dacă s-ar accepta că a ajuns astfel fiind lăsat nesupravegheat și mai mult timp decât era necesar după încărcarea completă, cablul arată ca scos din incendiu. Așadar, menținerea echipamentului sub tensiune mai mult decât este necesar și fără a lua măsuri la primele indicii de supraîncălzire (mirosul de plastic topit) .... este asumată integral de utilizator. Despre folosirea unor echipamente care nu au fost destinate încărcării acelui telefon este altă poveste, care scad și mai mult șansele de a beneficia de garanție.
Pe scurt: utilizarea/gestionarea în condiții diferite de cele specificate de producător.... bye-bye garanție.
la 22-02-2025 11:02 AM
Din acest moment o sa stau 2-3 ore cu ochii pe telefon și încărcător .🙂
Noroc că am Xiaomi și se incarca in 30 min
la 22-02-2025 12:11 PM
Nu trebuie păzit, dar la cum arată cablul, acolo a fost un incendiu, nu doar un pac și poc. În plus, orice încălzire, până la "booom" are unele semnale de "atenție că nu-i de bine". Dacă sunt ignorate, atunci răspunderea nu aș atribui-o producătorului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor