la 15-06-2024 02:18 PM - editat ultima oară la 27-06-2024 09:01 AM de DanielaH
Cum pot trimite în service un controler de PlayStation cumpărat recent din magazinul on-line Orange
la 15-06-2024 11:20 PM
Buna @Nico73,
Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:
0358 630 021 support@ro.playstation.com
De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:
ALTEX
MEDIAGALAXY
Premiumbrand.ro
Network One Distributor
Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.
Sa ne spui daca ai reușit.
la 15-06-2024 03:01 PM
Salutare!
Te prezinți cu produsul și cu actele ( factură și garanția) într-un Orange Shop și acolo vei primi toate indicațiile necesare.
Baftă!
la 15-06-2024 03:35 PM
Nico, ai detalii despre Service Orange aici: https://www.orange.ro/orange-service/
la 15-06-2024 03:39 PM
Buna,
Cea mai simpla soluție este prezentarea într-un Orange shop cu actele doveditoare.
Însă controlerul este un accesoriu care se strica in timp (consumabil).
Atat timp cât nu l-ai scăpat pe jos nu cred că vor fi probleme.
la 15-06-2024 11:20 PM
Buna @Nico73,
Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:
0358 630 021 support@ro.playstation.com
De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:
ALTEX
MEDIAGALAXY
Premiumbrand.ro
Network One Distributor
Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.
Sa ne spui daca ai reușit.
la 24-06-2024 02:52 PM
Nu am reușit am incercat dar numai într-un magazin Orange shop se poate trimite în service
la 24-06-2024 02:54 PM
Era cea mai simpla soluție.
la 24-06-2024 02:54 PM
Ce s-a întâmplat mai exact?
la 07-07-2024 08:02 AM
Am reușit l-am trimis prin curier la Orange service direct din aplicația my orange
07-07-2024 08:31 AM - editat 07-07-2024 08:31 AM
Poți oferi un răspuns mai detaliat și să-l marchezi ca soluție pentru ai ajuta și pe alții.
la 12-08-2024 12:37 PM
Din app nu găsesc decat service pentru telefon mobil. Cum ai reușit pana la urma?
la 12-08-2024 01:38 PM
Salut @Dante23, încerca acolo introducând IMEI sau SN al produsului. Nu trebuie sa fie neapărat un telefon. Codul IMEI sau SN il gasesti pe factură in dreptul produsul sau pe cutia produsul unde este un cod de bare. Sa ne spui daca ai reușit.
la 12-08-2024 01:56 PM
Salut, am reusit, am introdus seria consolei de pe factura si mi-a aparut automat descrierea produsului. Mulțumesc!
la 12-08-2024 02:11 PM
Cu drag!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor