anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Service pentru PlayStation

Nico73
Explorator

Cum pot trimite în service un controler de PlayStation cumpărat recent din magazinul on-line Orange 

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Buna @Nico73,

Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:

0358 630 021 support@ro.playstation.com

De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:

ALTEX

MEDIAGALAXY

Premiumbrand.ro

Network One Distributor

Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.

Sa ne spui daca ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te prezinți cu produsul și cu actele ( factură și garanția) într-un Orange Shop și acolo vei primi toate indicațiile necesare.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Nico, ai detalii despre Service Orange aici: https://www.orange.ro/orange-service/

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Cea mai simpla soluție este prezentarea într-un Orange shop cu actele doveditoare.

Însă controlerul este un accesoriu care se strica in timp (consumabil).

Atat timp cât nu l-ai scăpat pe jos nu cred că vor fi probleme.

RafaHelper
#StarMember

Buna @Nico73,

Pentru a beneficia de garanție oficiala pentru controlerul tau PlayStation este nevoie sa apelezi centrul de suport PlayStation la numarul de telefon de mai jos sau pe email:

0358 630 021 support@ro.playstation.com

De altfel, partenerii autorizați pentru vânzare si service sunt:

ALTEX

MEDIAGALAXY

Premiumbrand.ro

Network One Distributor

Poti merge la oricare din acestia cu factura si garanția(daca exista) chiar daca ai cumpărat consola de la Orange.

Sa ne spui daca ai reușit.

Nu am reușit am incercat dar numai într-un magazin Orange shop se poate trimite în service 

Anonim
Neaplicabil

Era cea mai simpla soluție.

Ce s-a întâmplat mai exact?

Am reușit l-am trimis prin curier la Orange service direct din aplicația my orange

Anonim
Neaplicabil

Poți oferi un răspuns mai detaliat și să-l marchezi ca soluție pentru ai ajuta și pe alții.

Din app nu găsesc decat service pentru telefon mobil. Cum ai reușit pana la urma?

Salut @Dante23, încerca acolo introducând IMEI sau SN al produsului. Nu trebuie sa fie neapărat un telefon. Codul IMEI sau SN il gasesti pe factură in dreptul produsul sau pe cutia produsul unde este un cod de bare. Sa ne spui daca ai reușit. 

Salut, am reusit, am introdus seria consolei de pe factura si mi-a aparut automat descrierea produsului. Mulțumesc!

Cu drag!