anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnificația pieselor schimbate

Florin
Cunoscător

Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.

A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.

A treia: folie dublu adeziva capac bateie.

Practic ti-au schimbat componente legate de partea  de sursa incarcare.

Vizualizare soluţie în postul original

95 Răspunsuri 95

OMG, saga continua... :))

Nu e nimic de schimbat. E o problema de imperechere cu placa de baza. Prin "buton" banuiesc ca se refera la senzorul de amprenta. Problema nu e senzorul, asa cum problema nu e display-ul. Problema este imperecherea amandurora (display + senzor) cu placa de baza.

Ai aici un video de pe un A51 cu exact aceeasi problema (dupa min 6).

Se pare ca, cel putin in cazul asta (dar probabil la fel si in cazul lui A52s-ului tau), Samsung a trimis un update, prin Septembrie 2020 care aplica acest software-lock pe cele 3 componente (placa de baza, display si senzor de amprenta). Daca cele 3 nu sunt programate, sau nu apartin aceluiasi telefon, senzorul de amprenta nu mai functioneaza. Fie cere "calibrare", fie nu inregistreaza amprenta, fie alte probleme conexe.

Aparent, trecerea la o versiune inferioara de soft rezolva problema. Dar...binenteles ca e doar temporar. Intrucat daca faci upgrade din nou, problema va reaparea.

Ma astept ca un tehnician Samsung sa stie toate chestiile astea. Daca le stiu eu, ca un simplu user, care nici macar nu foloseste un telefon Samsung (n-am mai avut Samsung de nu mai stiu cand) cu o cautare pe YouTube, ei ar trebui sa aiba acces la toate tool-urile si instructiunile de care au nevoie pentru o astfel de reparatie. Pana si service-urile neautorizate ar trebui sa stie chestiile astea. Si mai e o chestie: se poate testa daca functioneaza sau nu! Nu poti trimite telefonul inapoi clientului fara sa te asiguri ca reparatia pe care ai facut-o a fost corecta si ca rezolva problema! Nu poti sa trimiti telefonul inapoi cu aceeasi problema! Asta e lipsa de profesionalism. Macar ii faceai un downgrade de soft, daca nu reuseai sa faci o treaba ca lumea si sa imperechezi corect componentele alea. Daca eu, ca simplu nimeni pe un forum, am reusit sa gasesc o solutie in 10-15 minute de cautat, un tehnician cu experienta ar fi trebuit sa aiba deja informatia asta INAINTE sa se apuce de reparatie. Si daca service-ul in care a aterizat telefonul tau este intr-adevar un service Samsung, e cu atat mai trist.

Client Orange

Am văzut clipul acela video până să-l trimit la reparat, am urmat pașii de început dar diferă setările și acele funcții la 52s. Dacă s-a schimbat placa de baza la a 2a intrare în service, un specialist adevărat verifica funcționalitatea întregului telefon. In niciun caz nu acest telefon a ajuns in reprezentanta Samsung ptr că răspunsul lor din service, a fost că știau despre acest defect și că sunt obișnuiți cu problemele venite din acele service-uri ale Orange și Vdf. Bine că mă primesc cei de la Samsung ptr reparația telefonului, aveau și opțiunea să mă trimită la cel care mi l-au reparat de 3 ori până acum. Fac o plimbare până în Băneasa și mi-l repara pe loc, sper sa găsesc profesioniștii care ar trebui sa existe în orice service GSM. 

Posibil sa difere unele lucruri, avand in vedere ca sunt telefoane diferite, dar tind sa cred ca problema este aceeasi, si e cauzata de acelasi lucru (mismatched hardware).

Daca ai reusi sa ajungi la Samsung, ar fi ideal. Teoretic, nu ar fi mare lucru de facut...cred...daca problema e doar de imperechere a acelor componente. Deci da, n-ar trebui sa dureze foarte mult. Dar daca cei care au facut reparatia nu stiau de chestia asta, sau nu aveau cu ce sa faca imperecherea ca lumea...asta e rezultatul.

Oricum, te asteptam (speram cu vesti bune de data asta), in Comunitate, sa ne spui cum s-a rezolvat. 😄

Client Orange

Salut all, am rezolvat problema calibrării senzorului la Samsung Băneasa, in 20 min. Am întrebat de calitatea touchscreen-ului, operatorul mi-a spus că nu are cum sa monteze o piesa sh sau de proasta calitate, ciudat. Sper să funcționeze k in continuare. Mulțumesc tuturor care mi-au oferit o soluție, sfat, părere, sunteți întradevăr o comunitate frumoasa. Zi buna tuturor. 

Bine ca s-a rezolvat!!! Si noi iti multumim pentru feedback si te mai asteptam aici, eventual si cu solutii pt alti utilizatori! 🙂

Razvan
#StarMember

Mă bucur că s-a rezolvat în final. Data viitoare, trimite telefonul la esd și problema ți se va rezolva mult mai repede, măcar acolo ai cu cine să vorbești direct. 

Florin
Cunoscător

Salut all, vă vine să credeți că telefonul a început să facă la fel ?? Adică acele dungi orizontale pe jumătatea de jos a ecranului au revenit, mi-a arătat de dimineață soția, nici măcar nu umbla pe el, l-a luat dintr-un loc și l-a pus în alt loc, când l-a lăsat din mana, s-a aprins ecranul cu acele dungi pe el, mă disperă telefonul asta, când credeam că a scăpat de defect, de fapt se pare că nu. Am vrut să-i fac poza dar nu am apucat că au dispărut. Cred că îl vând si sa se duca drq, când mă gândesc că iar va sta soția cu alt telefon, reinstalează aplicații, back-upuri, nervi, etc ..... L-aș trimite la Esd, nu mai știu, mă disperă.🤦 Nu e posibil așa ceva, e clar că nu are displayul schimbat. A trecut de 3 ori prin service și problema persista. Fac plângere la OPC și să-mi dea alt telefon, o sa incerc și varianta asta.

Ghinion mare cu telefonul asta! Poate reusesti sa ii convingi sa-ti dea un telefon nou, ca asta deja e compromis si de atatea interventii in el. Oricum, ar fi bine sa incercati si alta marca.

Chiar că ghinion, nu mă așteptam să intampin atâtea probleme cu un Samsung, generație nouă. I l-am ales soției cu drag, ea a vrut Samsung, am crezut că e cea mai buna alegere raport calitate-preț dar se pare că a fost o alegere proasta sau ghinionista. Dacă scap de el, sigur ii aleg alta marca. Poate reușesc cu OPC-ul să îl schimb , ceea ce nu prea cred.

Incearcasa-l trimiti direct la ESD. Nici nu mai stiu ce au schimbat in el. :)) Dar orice ar fi, se pare ca nu aia era cauza.

Dar e ciudat ca a mers o perioada. Ce s-a schimbat? Vreun update de soft? Hardware-ul e acelasi, deci...ciudat sa il apuce asa dintr-o data.

Client Orange

După spusele lor neconfirmate, au schimbat în prima fază mufe și alte chestii minore, după care a 2a oară, cica au schimbat placa de baza care a venit cu problema calibrării senzorului, a 3a oară au spus că au schimbat ecranul ceea ce nu a fost adevărat ptr că mi-a explicat o d-na de la reprezentanta Samsung că nu au făcut acest schimb. Așadar, drq știe de ce face așa, a mers vreo 2 săptămâni (sa zic), update la zi, nu este un telefon bruscat sau neglijat, îl ținem în husa din prima zi cu folie pe ecran, un telefon "iubit" dar...... iubirea nu este ajuns într-o relație (hai că o dau in psiho🤦)..... Eu tot pe ecran dau vina, ptr că sigur nu a fost schimbat. 

Florin
Cunoscător

Buna ziua all, ptr că am deschis un topic și a ramas fara o rezolvare sau un răspuns final, am făcut reclamație ANPC in data de 07.03, nici până în ziua de azi nu am primit răspuns chiar daca a expirat termenul legal de răspuns. Așadar, trăim în România indiferenta fata de orice, și avem pretenții de UE când nici autoritățile nu-și dau gram de interes.

@Florin: Doar ca un sfat, indiferent cărui model s-ar aplica: Un device (sau alt aparat) dacă ajunge în service pentru o componentă care de fapt ... îl definește, dacă merită reparat VINDE-L! Altfel... reciclează-l. Rebuturile sunt defecte din start, nu doar învechite moral (precum o haină din outlet). Dar decizia îți aparține. 

Mulțumesc pentru sfat, am luat în considerare și acest aspect, nu mi se pare corect fata de cumpărător, nu mi se pare corect că încă se plătesc rate la el, dar ce e corect în Tara asta, o să-l "mărit" într-un final. 

E mai bine să scapi de el, nu mai ai nici bătaie de cap și în plus vei avea un device nou, fără probleme. Oricum, indiferent de model sau device, la toate o perioadă de 1-2 luni o poți considera ca.... TEST: ori se defectează ori va funcționa.... ever. Bineînțeles, în aceleași condiții de exploatare. 😉