la 20-01-2023 09:59 PM
Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.
la 20-01-2023 10:50 PM
Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.
A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.
A treia: folie dublu adeziva capac bateie.
Practic ti-au schimbat componente legate de partea de sursa incarcare.
28-02-2023 09:56 PM - editat 28-02-2023 09:57 PM
@Florin da, dupa cum zice si Delfinas, eventual poti incerca si asta, in caz ca n-ai incercat deja. Poate a ramas "agatat" pe undeva. Daca e doar de soft, ar fi bine. S-ar rezolva relativ usor, cu o revenire la setarile din fabrica. Daca e hardware...nasol. Dar macar merita incercat.
01-03-2023 06:37 PM - editat 01-03-2023 06:39 PM
Va salut din nou, și pe ziua de azi. Am sunat la acel service pe care mi l-a comunicat operatorul Orange, am vb cu o d-na/d-soara care mi-a spus că telefonul NU apare în sistemul lor. Mi-au spus de o intrare a unui Huawei acum 1 an (așa e, am confirmat dar nu a fost reparat la ei, a fost reparat la reprezentanta Huawei) dar pe acest Samsung nu-l vedeau cu nici o intrare în service. Așadar, vă întreb: cum aflu unde a fost reparat acest telefon ?? Vreau sa sun direct la service ptr remedierea senzorului de amprenta. O sa merg mâine la Orange Shop-ul cu care am trimis/primit telefonul sa întreb la ce service a fost reparat. Se poate afla prin alte metode, on-line unde a fost reparat un telefon ?? Deja mă epuizează psihic acest telefon și mi-e că "explodez" la ANPC. Menționez că am dat iarăși o resetare la setările de fabrica, dar fara succes, îmi apare același mesaj, de recalibrare a senzorului ptr amprenta.
la 01-03-2023 06:53 PM
E posibil sa fi fost trimis la alt service. Dar chiar asa, nicio intrare in log...mi se pare ciudat.
Cel mai bine intreaba la magazinul de la care l-ai trimis. Eventual intreaba si de un numar de telefon de acolo, astfel incat sa poti lua legatura cu cineva care sa te poata ajuta. S-ar putea sa fi fost deja redirectionat catre Samsung...dar, cine stie? Trebuie intrebat.
la 01-03-2023 07:08 PM
Și mie mi s-a părut ciudat, adică mi-au văzut o intrare de anul trecut, cu un alt telefon dar pe asta nu au văzut-o, și au fost 2 intrări în service (dacă au fost intrări în service) dar deocamdată mă abțin de la concluzii până nu găsesc acel service. Maine mă voi duce la acel Orange Shop sa vad ce pot obține de la ei. Să-l fi trimis ei la Samsung ??!! Nu cred așa ceva, nu cred că venea de acolo cu o reparație incompletă/neterminată, zic eu. Stau sa alerg și să-mi bat capul cu o problema care nu trebuia să existe într-o civilizație din 2023.....dar mereu uit că trăim în România.
la 01-03-2023 07:14 PM
Din păcate, da... Vezi maine daca reusesti ceva. Te asteptam cu vesti bune. 🙂
02-03-2023 12:25 PM - editat 02-03-2023 12:26 PM
Așadar, o noua zi fara nervi, că deja mă enervez degeaba, așa că am hotărât să rămân calm. Am fost in Orange Shop, le-am dat fazan cu aceasta nouă problema a telefonului, dar pe angajați mai puțin îi interesează problema telefonului. Mi s-a recomandat sa sun la serviciul clienți cu speranța că obțin un nr de contact al acestui service fantoma. Am sunat din interiorul magazinului (nu avea rost sa plec, simțeam că voi ajunge tot în magazin), am vb cu un operator, i-am explicat situația și doleanța mea, a vorbit și el la randul lui cu nu știu cine, concluzia finala a fost că trebuie să ajungă în service. Am întrebat cine repara telefoane in Orange, și mi s-a spus că ei le trimit in reprezentante, adică la Samsung, ceea ce nu prea cred, poate la parteneri afiliați Orange dar niciun caz la Samsung, zic eu. Așa că, l-am predat în Orange shop telefonul, ptr a 3a oară, și aștept rezultatul. Dacă nici a 3a oară nu se rezolva in totalitate problemele, sesizez OPC-ul/ANPC-ul. Vă întreb va rog, exista posibilitatea online de a verifica la reprezentanta Samsung dacă telefonul a avut intrări la ei ?? Mulțumesc anticipat.
02-03-2023 12:38 PM - editat 02-03-2023 12:40 PM
Eu nu mai inteleg...
Acum cateva zile, ziceau ca l-au trimis la service-ul de la Biharia (Str. Biharia 26, sector 1, București), care este intr-adevar service Orange, nu Samsung. Ai incercat cumva sa suni la ei? Nr e (sau cel putin ar trebui sa fie): +4 021 203 30 33.
Daca e trimis la Samsung (si, pentru problema cu senzorul, e posibil chiar sa trebuiasca trimis la Samsung, pentru ca nu stiu daca au in alta parte uneltele necesare pentru pairing), in Bucuresti, sansele sunt destul de mari sa ajunga la cel de la APACA.
Am gasit aici ceva informatii care s-ar putea sa te ajute. Adresa: Bld. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, București (Program: Luni – Vineri: 9-18). Nr de telefon: +4 021 326 60 63
Cu toate astea, ei zic ca poti sa verifici statusul reparatiei, si dupa IMEI, folosind aceasta pagina. Vezi daca te ajuta cumva.
la 02-03-2023 12:48 PM
Sincer nici eu nu mai înțeleg nimic, am sunat ieri la acel service de pe Biharia, am vb cu operatoarea care a verificat și mi-a spus că nu vede in sistem, intrările acestui telefon, mi-a văzut o intrare a altui telefon, alta marca, de anul trecut. Acel telefon Huawei, l-am reparat la reprezentanta Huawei, in nici un caz la acest service de pe str Biharia. Dacă iau schimbat placa de baza, cred că o poate face și un service oarecare, agreat de Orange. Nu cred că a ajuns la Samsung și sa vina neterminat, bănuiesc că au specialiști, sau îmi apărea pe procesul verbal de predare al telefonului o reprezentanta Samsung, zic eu. Pe pagina urmării statusului reparației, știu că am accesat-o zilele trecute și apărea telefonul predat la mine, ceea ce era adevărat dar alte indicii de service, nu apărea. O sa mai accesez zilele astea să urmăresc statusul.
la 02-03-2023 12:50 PM
La SdRom am sunat, cel din link-ul tau, și acolo nu exista telefonul cu intrări în service-ul lor. Poftim situație. Poate o fi fost operatoarea indolenta, posibil și asta.
la 02-03-2023 01:04 PM
Nu stiu ce sa zic... In primul rand, mi se pare dubios sa nu stie cei de la Orange Shop unde anume trimit telefonul. :)) Asta e prima problema. Cum trimiti un telefon in service daca nu stii unde trebuie sa ajunga?
Nu ti-au dat nimic la mana cand ai lasat telefonul? Un proces verbal de predare/primire, ceva...?
la 02-03-2023 01:11 PM - editat ultima oară la 02-03-2023 02:29 PM de GeorgianaD
02-03-2023 01:19 PM - editat 02-03-2023 01:24 PM
Orange Shop Ploiesti... Ma si miram de ce dureaza atat. :)) In cazul asta, cel mai probabil e trimis la Bucuresti. In Ploiesti nu am gasit un service oficial Orange, si nici Samsung. Dar e posibil sa-mi fi scapat mie.
Acuma, daca e trimis direct la Samsung (service-ul de la APACA) sau intai la Orange, si apoi la Samsung...asta nu stiu.
Am gasit si aici o lista cu service-urile din Bucuresti. In caz ca nu e la cel de la APACA.
Am rugamintea doar sa scoti datele personale din poza, daca poti (nume, prenume, nr de telefon etc). Nu avem voie date personale in Comunitate.
la 02-03-2023 01:53 PM
In Ploiesti nu sunt service-uri agreate Orange, știu că ajunge la București dar unde ?? Stau sa iau service-urile la rand, sa intreb ca un disperat !!!. As scoate acele date din poza dar nu o pot edita, și nici șterge. Nu am date secrete în acel act, decât numele și nr de telefon, nu cred că încalcă directiva GDPR dar daca ai puterea de a o șterge, te rog, sterge-o. Ms
la 02-03-2023 02:08 PM
Eu nu. Dar …I know a guy, who knows a guy, who knows another guy….Deci se rezolva, nicio problema. 🙂
la 10-03-2023 10:10 PM
Buna seara all, revin cu noutăți despre problema telefonului meu, așadar, azi a revenit telefonul din service-ul Orange (ptr a3a oară) cu aceeași problema reclamată ultima data, adică problema senzorului de amprenta. Am deschis telefonul la ușa Orange Shop-ului, tocmai ptr a verifica reparația, același defect reclamat, m-am întors în Shop, i-am arătat problema, omul a dat din umeri spunandu-mi că i-au schimbat ecranul, dar pe garanție scrie că i-au schimbat BUTONUL. Ce buton o fi schimbat, că telefonul are doar 3 butoane laterale, mi-au dat folia jos de pe ecran și mi-au trimis-o înapoi, spartă 🤦. Nu folia e problema dar nu înțeleg de ce drq mi-a trimis folia înapoi spartă!!! Deja eram negru de nervi, dacă mă certam cu vânzătorul Orange, nu avea niciun efect, așadar m-am dus la reprezentanta Samsung care se afla in Mall Afi Ploiesti unde am dat de o super dna amabila care a încercat să mă ajute, drept urmare a reieșit (din experiența d-nei, vizual) că ecranul are burn, deci nu cred că a fost înlocuit, sau daca a fost înlocuit, a fost cu un ecran folosit sau cu un ecran aftermarket. D-na a vorbit la service-ul Samsung Băneasa și i s-a spus că nu e prima dată când vin telefoane de la Orange și Vdf cu piese sh, piese aftermarket sau cu lipituri vizibile la carcasa. Așadar am hotărât că voi face o mica plimbare la Băneasa și să repar telefonul la Reprezentanta. Inițial am vrut sa fac reclamație OPC dar asta va dura și nu știu dacă voi obține înlocuirea telefonului. Service-ul Orange este un service de neprofesioniști, sau a fost trimis la mici service-uri cu care colaborează, in niciun caz la Reprezentanta Samsung (cum mi-a spus la telefon operatorul de la Serviciul clienți). Poate ajuta pe cineva experiența mea urâtă cu service-ul Orange pe care nu-l recomand nimănui, o adunătură de idioți și indolenți.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor