la 20-01-2023 09:59 PM
Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.
la 20-01-2023 10:50 PM
Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.
A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.
A treia: folie dublu adeziva capac bateie.
Practic ti-au schimbat componente legate de partea de sursa incarcare.
28-02-2023 08:24 PM - editat 28-02-2023 08:25 PM
Salut all, și tocmai azi ce a revenit telefonul de la reparat, l-am reconfigurat dar întâmpin o problema noua, nu pot adăuga amprenta ptr că îmi cere recalibrarea senzorului de amprenta. Am căutat pe net, nu am găsit nimic concret, mâine sun la service sa vad ce-mi spun, idioții drq. Știe cineva vreo aplicație/metoda de a recalibra acest senzor ptr amprenta ?? Mulțumesc anticipat.
28-02-2023 09:30 PM - editat 28-02-2023 09:34 PM
Salut Florin,
N-o sa-ti placa ce o sa-ti spun.
Senzorul de amprenta e imperecheat cu placa de baza. Daca schimbi placa de baza (sau senzorul) si nu le imperechezi din nou...senzorul nu mai merge.
Din punctul meu de vedere, nu ai ce sa faci pe partea ta. Trebuie imperecheat cu noua placa de baza (daca asta au schimbat) de catre cei de la Samsung.
la 28-02-2023 09:33 PM
@arsradu sa'nteleg că trebuie retrimis în service ptr că idioții nu și-au făcut treaba complet ?? Pe bune ?? Atât de idioți sa fie ?? Deja îmi "fierbe apa" in cap🤬
28-02-2023 09:39 PM - editat 28-02-2023 09:40 PM
Imi pare rau ca nu vin cu vesti bune. Din pacate, problema asta e cunoscuta, si nu doar la Samsung. E un feature de securitate, ca sa nu poti combina componente de la telefoane diferite.
Inainte sa te inarmezi cu furci si topoare, da-le un telefon...maine dimineata, si intreaba daca stiu vreo motoda de a rezolva problema asta (poate nu e pairing, cum am zis eu, poate e altceva...cu toate ca asa pare). Daca nu...si trebuie trimis din nou in service...e posibil ca asta sa fie singura varianta de a rezolva problema.
Dar intreaba inainte de toate! Doar in caz ca nu e ce cred eu, si se poate rezolva usor de acasa. 🙂 Dar, cum ziceam, dupa cum descrii tu problema, si intrucat ziceai ca vor schimba placa de baza...cel mai probabil asta s-a intamplat. Au schimbat intr-adevar placa de baza (daca aveai nevoie de o confirmare, acum poti sa fii sigur de asta :)) ), dar...au uitat sa faca si imperecherea senzorului cu noua placa...motiv pentru care nu-l recunoaste, si nu-ti da voie nici sa adaugi amprenta noua, si evident, nici s-o folosesti ulterior.
la 28-02-2023 09:45 PM
Sigur mâine ii voi suna, deja le-am scris pe pagina de FB, le-am scris și pe messenger, din cate am căutat pe net și pe grupuri dedicate, nu am găsit rezolvare, așadar cred că tot service-ul rezolva. Dar sa vina din service fara reparația completa, deja asta suna a prostie, ca și cum pleci de la vulcanizare și ăla uita să-ți atragă prezoanele la roata, cam așa și în cazul meu. Și iar aștept încă o săptămână jumătate din neprofesionalismul unui românaș, tipic romanesc. Dar poate o rezolv telefonic, poate.....
la 28-02-2023 09:51 PM
Doamne ajuta! Eu sper sa se poata rezolva. Fie de la distanta (la Apple de exemplu se poate...), fie...cu o aplicatie, ceva. Chiar nu stiu. N-am mai avut Samsung de-o suta de ani. :))
Dar da...cam asa ar fi. :)) El a schimbat placa de baza, dar a omis sa faca imperecherea senzorului. E posibil sa nu stie. Nu multe telefoane au nevoie de chestia asta, dar se pare ca din ce in ce mai multi producatori incep sa aplice aceeasi strategie anti-repair... Cel putin self-repair. Trist...
Deci da, vezi maine daca iti raspund. Si daca e ceva, si mai ai nevoie de vreo idee sau ceva, suntem aici. 🙂
la 28-02-2023 09:20 PM
Vad ca e o problema a telefoanelor Samsung, dupa intoarcerea din service, e dat peste cap senzorul de amprenta.
Ai aici niste sfaturi: https://eu.community.samsung.com/t5/seria-galaxy-a/cum-calibrez-senzorul-pentru-amprenta/m-p/2698058
https://afaceri-proprietati.com/cum-se-remediaza-problema-scanerului-de-amprente-pe-galaxy-s20-fe/
Aici e o aplicatie care se numeste exact Calibrarea: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.phongphan.calibration&hl=ro&gl=US&pli=1
la 28-02-2023 09:30 PM - editat ultima oară la 01-03-2023 08:09 AM de DanielaH
@delfinas ms ptr sfaturi, primul link al tau l-am găsit și eu și nu am văzut o rezolvare finala, al doilea link nu se potrivește problemei mele, adică pe mine nu mă lasa sa intru in opțiunea amprentei, deci nu am ce să șterg sau sa personalizez la amprenta. Aplicația recomandata de tine, are 2 stele la review-uri, am mai instalat 2 aplicații cu speranța că are și opțiunea de recalibrare senzor dar nicidecum, niste aplicații cu alte funcții care nu au legătură cu senzorul ptr amprenta. Ma disperat porcăria asta de Samsung. Ideea este că dacă trebuie retrimis în service, deja mă enervez rău, nu e posibil sa vina din service defect, ptr a 2a oară, asta e nesimțire și neprofesionalism.
la 28-02-2023 09:54 PM
Imi pare rau... Hard reset i-ai dat?
la 28-02-2023 10:03 PM
A venit resetat din service, l-am reconfigurat ca și cum l-as fi cumpărat de nou. Să-l resetez iar ?? Că doar nu i-am făcut nimic ieșit din comun, doar am băgat emailul și am instalat câteva jocuri ptr a-l butona intens sa verific daca mai apar dungile , am instalat wpp-ul, și cam atât. Nimic special.
28-02-2023 10:08 PM - editat 28-02-2023 10:09 PM
Personal, nu cred ca va face o diferenta, dar poti incerca. Daca e de trimis din nou în service, oricum va trebui resetat. Macar in felul asta mai incerci o ultima data.
la 28-02-2023 09:59 PM
Va mulțumesc tuturor ptr răspunsurile și sfaturile prompte, Samsungul asta este al soției, cred că am avut doar un singur Samsung in toții anii mei trecuți, soția a vrut expres Samsung că era obișnuită cu sistemul lor de operare și bla bla, dar acum s-a lecuit și ea de Samsung, a rămas să butonez eu Samsungul ptr a vedea daca se repeta problema dungilor pe ecran. Noroc că am avut telefon de rezerva (Huawei p30 lite) care e bomba ptr anii lui. Încă odată mulțumesc și revin cu noutăți. Seara buna tuturor.
la 28-02-2023 10:56 PM
Huawei rules!!!
Poate reușiți să vi-l schimbe cu totul, adică să vă dea unul nou, daca iar are probleme. Apoi treceți pe Honor, fratele lui Huawei. 😉
la 28-02-2023 11:05 PM
Nu mi-l schimba, deja m-a informat vânzătoarea de la Orange shop, că Samsung nu înlocuiește telefoanele, că îl vor repara și schimba piese in el până îl rezolva, așadar marele Samsung cu durere in **beep** de clienți. Eu de 2 săptămâni am intrat în posesia unui Xiaomi 12T, e bomba deocamdată, nu am bug-uri sau alte probleme specifice, nu am reușit să conving soția acum 1 an, sa ii aleg alta marca decât Samsung, și uite rezultatul, stau să-mi bat capul cu niște idioți.
la 28-02-2023 11:40 PM
Mda, nasoală politică... Dacă nu era sabotat Huawei, nu cred că mai făceau porcarii d-astea! Acum se simt in siguranță. Au preturi mari, dar nejustificate. Eu puteam să-mi iau și Samsung, chiar din gama premium, dar am alergie la marca asta și la iPhone. Am avut un 6+ chiar când apăruse, îl câștigasem și m-am chinuit să-l vând. Nu am vrut nici măcar să-l butonez, deși ador sa fac asta. Mulți ani am fost pe Huawei, acum am trecut la Honor.
E o tâmpenie sa schimbi toate piesele și să nu vrei sa dai telefon nou, costă mai mult reparatul. Plus că telefonul, o dată desfăcut, nu mai e că înainte, pierde din etanșeitate, din funcționalitate.
Ce sa zic...succes mai departe! Să ne ții la curent cu saga Samsung, deja mi-am luat floricele. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor