la 13-03-2023 08:55 PM
Bună seara
Am un samsung s22 și de vreo 2 săptămâni tot se deconectează de la rețea îmi da doar apeluri de urgenta și apoi se reconecteaza .. a mai pățit cineva ? Este vreo rezolvare ? Ca tot umblat la mod avion și resetat rețele ...
la 13-03-2023 09:55 PM
Darlanusu, bun venit in Comunitate!!!
Și eu am avut cândva problema asta, cu alt telefon. Sursa problemei poate fi ori SIM ul, care s-au defectat, ori cardul de memorie, dacă ai așa ceva. In prima faza, eu as merge într-un magazin Orange și as cere schimbarea SIM ului. Dacă nici așa nu se rezolva problema, e ceva legat de telefon. Ai incercat sa bagi SIM ul și în alt telefon și să vezi dacă face la fel?
la 13-03-2023 10:24 PM
Am pus cartela în alt telefon nu face probleme .. doar în s22
la 13-03-2023 10:21 PM
@Darlanusu: Semnalul în zonă cum este? Inclusiv indoor sau numai outdoor? Dacă semnalul la interior lasă de dorit, astfel de manifestări sunt.... normale..... din păcate.
la 13-03-2023 10:26 PM
Am avut 2 cartele Orange abonament și Vodafone... într-o seara sa încălzit și nu se mai conecta la YouTube.. apoi a început problema asta cu deconectarea de la rete ... acum am doar Orange pe el și tot asa face ...
la 13-03-2023 10:33 PM
Atunci, pare că e de vina telefonul. Trebuie dus în service, preferabil într-unul Samsung..
la 13-03-2023 10:37 PM
Asta zic și eu ... ca de exemplu acuma îmi arata semnal Orange peste 5 10 min îmi arata doar apeluri de urgenta ... vine și pleca semnalul e ciudat și treaba asta e recenta are o săptămâna maxim ...
la 13-03-2023 10:39 PM
la 13-03-2023 10:51 PM
@Darlanusu: Cu ceva ani în urmă, un model gama S se comporta similar. Cauza: ori cauzată de hardware în urma supraîncălzirii, ori de update la firmware / OS. Fără update nu se bloca. Cum aveam nevoie de updateuri mai noi și nici bateria nu ținea prea mult..... l-am schimbat.
la 14-03-2023 06:28 AM
Salutare!
Cu siguranță este o problemă cu telefonul și trebuie să-l duci în service, la garanție. Nu uita să salvezi ceea ce ai de salvat înainte. Eu am avut multe probleme anii trecuți cu Samsung (tot gama S) și de aia nu mai iau această marcă.
Baftă multă!
la 14-03-2023 08:51 AM
eu am patit asa numai cu Xiaomi -- toate modelele pierdeau semnalul , nu am sa mai cumpar niciodata orezarii
la 14-03-2023 05:11 PM
Fiecare cu părerea sa, dar e cunoscută asta cu Samsung care are probleme cu semnalul. Dar cred că în cazul de față, e ceva defect la el.
la 15-03-2023 10:19 AM
da .. sigur este o problema hardware ...
ps:Samsung este "mai slab" la semnal datorita faptului ca respecta SAR EU
sunt si variante de Samsung(diferite modele) care se fabrica pentru alte tari(de ex sud-estu Asiei) care au SAR mai "puternic" - sta mai bine la semnal.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor