la 13-03-2023 12:09 AM - editat ultima oară la 13-03-2023 08:11 AM de DanielaH
Salut, cum pot trimite un telefon în sevice în garanție, cumparat online, cu ce documente însotitoare?
la 13-03-2023 08:57 AM
Salut Teo,
Telefonul il trimiti dintr-un Orange Shop. Factura ar trebui sa fie suficienta, si o poti descarca din contul tau My Orange, sectiunea Comenzile Mele.
13-03-2023 01:24 AM - editat 13-03-2023 01:24 AM
Salut! Telefonul poate fi trimis în service la garanție, însoțit de factură si certificatul de garanție emis de către Orange România. În funcție de modelul de telefon, Samsung/Huawei il poti trimite/merge personal la Esd Service, și pe baza IMEI telefon se face intrarea în reparație, fără a mai fi necesar factura/certificat de garanție. Ce model de telefon ai?
la 13-03-2023 05:31 AM
Multumesc pt raspuns,mi=a adus curierul cutia cu tel.Redmi Note 10 Pro,și nu am acte fizice.
la 13-03-2023 05:32 AM
Salutare!
Mergi într-un Orange Shop sau magazin Orange Romania Communications ( dacă ești client Orange Romania Communications), cu factura și certificatul de garanție emise de către operator.
De restul, se ocupă angajații din magazin.
Baftă!
la 13-03-2023 08:39 AM
Solicită factura și certificatul la ORO prin trimiterea unui mail la serviciul.clienti@orange.com. Succes!
la 13-03-2023 08:57 AM
Salut Teo,
Telefonul il trimiti dintr-un Orange Shop. Factura ar trebui sa fie suficienta, si o poti descarca din contul tau My Orange, sectiunea Comenzile Mele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor