la 13-04-2023 12:08 PM
Buna ziua, draga comunitate,
Poate este cineva care a mai intampinat aceiasi problema pe care o voi expune si imi ofera vreo solutie.
Am cumparat in februarie 2022 un s22 ultra, dupa 2 sau 3 luni a inceput sa se blocheze in timpul apelurilor, dupa care se inchidea. Am facut solicitari la samsung pentru rezolavare, mi s-a spus sa incerc sa tin telefonul in safe mode (l-am tinut vreo 3 ore) dar nu am putut mai mult pentru ca am nevoie de aplicatii sa le folosesc.
Acum in aprilie 2023 l-am trimis in serviceul esd rom, acesiastia l-au verificat, i-au facut teste, l-au resiftat insa dupa o saptamana iar s-a blocat in timpul apelului.
Am avut pe parcursul anilor S6, S8, S8+, S9+, S10+, S20+ si absolu nici unul nu mi-a facut aceasta problema.
Cum as putea rezolva situatia?
Multumesc
13-04-2023 12:33 PM - editat 13-04-2023 12:34 PM
Buna Mirela,
In primul rand trebuie vazut ce anume o cauzeaza.
Hai sa vedem:
Daca poti, cred ca ar ajuta foarte mult daca ai putea reveni cu mai multe informatii referitor la intrebarile de mai sus.
Stiu ca probabil ti se par multe intrebari, dar incerc pe cat posibil sa-mi dau seama ce ar putea sa cauzeze problema asta. Pana acum, esti prima persoana care se plange de problema asta aici in Comunitate. Ma gandesc ca daca ar fi fost o problema generala, ar fi trebuit sa fie mult mai multe. Deci...fie este o problema generala si doar tu ai deschis discutia aici, fie nu e o problema generala, ceea ce inseamna ca trebuie vazut ce anume se intampla in cazul tau specific.
Ca urmare, te asteptam cu mai multe detalii. 🙂
la 18-04-2023 03:33 PM
18-04-2023 03:53 PM - editat 18-04-2023 03:54 PM
Dupa cum spuneam...esti prima persoana care se plange de problema asta aici in Comunitate. Nu am zis ca esti singura persoana, sau ca problema nu exista. Am vazut deja ca nu esti singura persoana de la primele screenshot-uri pe care le-ai trimis. Problema...e ca nu pare sa aiba legatura cu operatorul.
De asemnea, te intrebasem ce versiune ai acum (Settings > About Phone > build number?). De asemenea, ai incercat sa vezi daca poti sa dezinstalezi udpate-urile la aplicatia Phone? Daca nu...toate screen-urile si toate cazurile similare, nu ajuta cu nimic. Problema trebuie rezolvata la sursa, adica la Samsung.
la 13-04-2023 01:03 PM
1.nuse reproduce problema, dar nu pot sta cate o saptamana in safe mode, am de lucru cu aplicatiile
2.cu toate apelurile
3. nu inteleg intrebarea
4. toate aplicatiile sunt la zi, am grija de ele
5. sunt din iasi semnalul e super ok peste tot.
6. WiFi Calling (VoWIFI) nu il folosesc, cu toate apelurile
7. telefonul pe 3G only? si sa stau pana s-o ivi problema, poate dura o zi 2 sau 7, nu stiu cand apare.
Nu sunt singura persoana, iti pun aici printuri din aplicatia samsung members
la 13-04-2023 01:19 PM
Buna Mirela,
Mersi frumos de raspunsuri.
La 1, nu propuneam nicidecum sa ramai cu saptamanile in Safe Mode. :)) Evident ca nu. Era doar temporar. Dar daca nu se reproduce, e posibil sa fie altceva.
La 2, se intampla cu toate apelurile...dar numai o data la cateva zile?
La 3, ma refeream daca folosesti aplicatii custom pentru launcher sau dialer. Din raspunsul tau inteleg ca nu. Si cu atat mai mult cu cat si alte persoane au aceeasi problema, ar fi coincidenta cam mare. Deci...putem sa trecem peste acest aspect. E clar ca nu are cum sa influenteze.
La 4, nu insinuam ca nu ai avea grija de ele. Ba din contra, am impresia ca unul dintre update-urile aplicatiilor ar putea sa cauzeze problema asta. De-aia era important sa fie la zi, ca sa vedem daca problema are legatura cu o anumita versiune (mai noua) sau nu. Pentru ca daca da, teoretic ai putea sa dezinstalezi update-ul si...rezolvi problema. Temporar, pana o rezolva Samsung, dar e o solutie si asta.
La 6 si 7, inteleg ca nu e o placere sa stai in 3G, dar...daca este o solutie de moment, eu zic ca merita incercat macar. Plus ca, daca ai WiFi, poti sa activezi Apel WiFi, si cu ocazia asta vezi si daca se reproduce cu apel WiFi, ceea ce inseamna ca problema ar putea fi pe partea telefonului, nu a operatorului, si de asemenea, daca nu se reproduce, ai inca o solutie temporara la treaba asta.
De asemenea, observ ca ai atasat un print screen cu un bug report pentru Samsung. Banuiesc ca e generat dupa ce repornesti telefonul, corect? Daca da, l-ai si trimis la Samsung? Pentru ca, daca e un bug, si pare sa fie un bug, ei sunt cei mai in masura sa il rezolve. Pana atunci, tot ce poti sa faci este sa incerci sa gasesti solutii alternative, cum ar fi cele de mai sus.
la 13-04-2023 01:24 PM
Multumesc pentru lamuriri, eu sunt orecum suparata pentru ca am platit pe el 1100 euro, e luat la lansare, nu e normal sa fac testele pe care le-ai mentionat pentru ca atunci cand dai o caciula de bani si sunt suficienti (pentru mine cel putin, pentru altii pot fi bani de suc) te astepti la performante , nu sa ma apuc eu sa vad ce si cum. In mod logic de cate ori am facut solicitari la samsung, cu fisa deschisa, cu service, ar fi trebuit inlocuit. Repet e un telefon foarte scump.
la 13-04-2023 01:56 PM
Iti inteleg nemultumirea. Si da, nu ar trebui sa faci tu testele astea. Din pacate, problema pare sa fie la Samsung...
Testele pe care le-am sugerat aveau ca scop:
Din pacate, mai mult de atat, nu prea ai ce face. Daca problema e cauzata de un update, poti sa il dezinstalezi. Daca problema e cu sistemul de operare...e mai complicat sa treci la o versiune inferioara. Dar, nu cred ca e o problema cu sistemul de operare in sine, ci mai degraba cu una dintre aplicatii. Fie cea de Phone/Dialer, fie...ceva third party.
Daca telefonul isi revine dupa restart, chiar daca pentru un timp scurt, inseamna ca problema e temporara. Cu toate astea, acel raport catre Samsung e foarte important pentru rezolvarea problemei. Deci, daca ai ocazia, iti recomand sa-l trimiti, ca sa se poata rezolva intr-un viitor apropiat.
Probabil ca dintre cei care mai au problema asta, a trimis cineva raportul catre Smasung. Dar...nu strica inca unul, doar ca sa-si dea seama ca afecteaza mai multa lume.
la 13-04-2023 03:01 PM
Se pare sunt probleme cu actualizarile perioada asta. Sunt ceva plangeri si pe IOs (16.4.1 ar avea o buba, desi X.x.1 ar trebui sa aranjeze versiunea X.x).
Variantele pe care le vad ar fi doua:
la 13-04-2023 03:39 PM
Cum sa revin la o versiune anterioara când fix aceiași problema a fost și la android 12.
la 13-04-2023 03:46 PM
Buna Mirela,
Ce versiune ai acum?
Poti sa te uiti te rog in Settings > About Phone > build number?
Revenirea la o versiune mai veche e mai complicata (presupune rescrierea softului cu ODIN). Plus ca...daca ai avut aceeasi problema si cu Android 12...probabil ca n-o sa te ajute o revenire la versiunea respectiva.
Deci...cum ziceam, e posibil sa nu fie Android-ul in sine, cat mai degraba un update la una dintre aplicatii.
Din pacate, nu am Samsung. N-am mai avut de foarte mult timp. Dar teoretic aplicatia de dialer ar trebui sa se numeasca Samsung Phone sau ceva similar... Sau cel putin asa pare sa fie aici.
Deci, daca aia e, ceea ce poti incerca este sa intri in Play Store, cauti Samsung Phone si-i dai Uninstall sau Uninstall Updates. Si binenteles, te asiguri ca nu se reactualizeaza automat. Tind sa cred ca aia e problema, din moment ce se reproduce si pe versiuni mai vechi de Android.
la 13-04-2023 08:08 PM
Bună! Posibil să fie probleme cu placa de bază, alți utilizatori nu reclamă aceast defect.
Aruncă un ochi pe topicul dedicat telefonului și întreabă pe alți utilizatori, dacă se confruntă cu problema semnalată de tine.
la 18-04-2023 02:09 PM
la 18-04-2023 03:31 PM
la 20-04-2023 10:53 AM
@igmirela, s-a rezolvat situația cu telefonul?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor