la 09-11-2020 05:29 PM
la 09-11-2020 05:32 PM
la 09-11-2020 05:35 PM
la 09-11-2020 05:46 PM
la 09-11-2020 05:55 PM
la 09-11-2020 08:26 PM
la 09-11-2020 10:32 PM
la 18-11-2020 07:52 PM
@elsker, am transmis și noi situația semnalată de tine colegilor noștri de la departamentul tehnic și ne-au transmis următoarele recomandări:
Accesează Settings > System > Date&time; să fie bifate:
1. Automatic Date&Time
2. Automatic Time Zone
3. Use 24-hour format
4. După ce toate sunt bifate, să nu modifici nimic, chiar dacă ora pare că nu este corectă
5. Dezactivează Wireless
6. Verifică dacă iți apare 4G
7. Încearcă să accesezi www.orange.ro
8. Dacă pagina se deschide, inchide, apoi redeschide telefonul
Sper să ajute aceste indicații. Te așteptăm cu feedback.
P.S. Ce telefon are cealaltă persoană care întâmpină aceeași problemă?
la 19-11-2020 11:45 AM
la 20-11-2020 06:05 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor