anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme service terminal

niloas_gicu
Începător
In momentul in care primesti un telefon care se defecteaza in prima zi, il trimiti in service, vine inapoi tot defect, il retrimiti inapoi cu acelasi defect, nu cumva se inlocuieste terminalul ?
Mai am 10 zile in care pot sa returnez produsul, este sub orice critica, in fiecare zi la verificarea statusului reparatiei se prelungeste termenul.
Singura modalitate este ANPC ?
AM MODIFICAT ABONAMENTUL, AM PRELUNGIT PERIOADA CONTRACTUALA SI RESPECTUL FATA DE CLIENT ESTE " ZERO ".
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@niloas gicu, mulțumim pentru postare! Ne dai, te rog, mai multe informații? Despre ce telefon este vorba? În ce service l-ai trimis? Ce defecțiune are? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Miha_Z
Campion
Din cate stiu trebuie trimis in service de 3 ori. La fiecare trimitere se prelungeste garantia lui. Ulterior daca problemele persista si-l trimiti iar iti vor da negatie de service si produsul poate fi inlocuit.

svetalex
Senior certificat
Este destul de neplăcută situația pe care o întâmpini. în urmă cu vreo 7-8 ani am avut un telefon (cred că LG) dădea ceva erori. După ce l-am plimbat prin service la Orange vreo jumătate de an mi l-au înlocuit cu unul nou cu care nu am mai avut probleme. Dacă aș fi în situația ta cred că l-aș returna (spui că mai ai această posibilitate)

Razvan
Campion certificat
Îmi pare rău pentru tine, însă trebuia de prima dată să-i faci retur și să comanzi alt telefon. În această situație, solicită la service să iți dea negație și apoi să mergi în shop să ți-l înlocuiască.

Vio73
Campion certificat
Da, trebuia dat retur. Era cel mai bine.

DanielaH
Moderator
@niloas gicu, S-a rezolvat problema cu telefonul trimis în service? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii.