anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu asigurarea

Marck_86
Junior

Bună ziua, am pierdut un telefon luat la abonament în rate ,fiind asigurat cu asigurarea premium în care mi sa zis ca în caz de furt,pierdere sau diatrungere totala voi primi alt telefon în schimb, am sunat la asigurări mi sa zis sa fac o dovada la politie precum ca am anunțat pierderea telefonului apoi am primit ras ca nu acoperă asigurarea și ca nu o sa primesc nimic practica am plătit degeaba pana acum asigurarea ,vi se pare ce a normal ? Cui ar trebui sa ma adresez pt a rezolva problema, va mulțumesc. 

5 Răspunsuri 5

php_gpt
Începător

- Asiguratorul (doar dacă este firmă de asigurări) https://portal.asfromania.ro/portal_ext/login.xhtml (ai nevoie de cont)

- Și operatorul și asiguratorul https://eservicii.anpc.ro/ (ai nevoie de cont)

MihaiC99
Explorator

Salut,

Din păcate există și situații în care, cel mai probabil, nu vei vedea niciun ban de la asigurator dacă:

  • vei fi neglijent - dacă se dovedește că ți-ai lăsat telefonul pe capota mașinii și ai plecat în grabă;
  • vei fi ostentativ - în situația în care telefonul îți este furat de pe bancheta mașinii lăsată descuiată;
  • ai întârziat cu raportarea accidentului - verifică atent condițiile asupra cărora ai convenit cu asiguratorul, pentru că acesta poate impune raportarea urgentă a incidentului;

Găsești aceste informații în T&C de mai jos.

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-02/TC-Orange%20_%20RO_feb_2021-prezent.pdf 

Bănuiesc că ai primit și o motivație.

Asigură-te că ai respectat aceste condiții.

Îi poți contacta și aici.

1000000658.jpg

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuie să îndeplinești condițiile de aici ,

mai jos în pagină, la ,,Întrebări frecvente ". Urmărește pașii de acolo.

Baftă!

Vio73_0-1736678017532.jpeg

Am sunat la nr ala e firma de asigurări mi sa zis sa fac dovada precum ca am anunțat organele de politie ,am fost am anunțat, mi sa emis dovada ,am trimis la firma de asigurări pt a inchide dosarul apoi primesc ras ca din păcate nu acoperă asigurarea ceia ce nu este corect pt ca am asigurare premium care acoperă chiar și în cazurile furt,pierdere ori distrugere totala nu cea Basic care nu acoperă, părerea mea este ca este doar o mare teapa partea cu asigurarea doar ca să ia banii clienților cel mai bine este chemarea în instanta 

Salutare! 

Îți recomand să trimiți o notificare asiguatorului prin care numești articolul din asigurare care acoperă incidentul. 

Aștepți răspunsul (scris) și, în funcție de ce primești, decizi ce faci mai departe.