la 12-01-2025 11:24 AM
Bună ziua, am pierdut un telefon luat la abonament în rate ,fiind asigurat cu asigurarea premium în care mi sa zis ca în caz de furt,pierdere sau diatrungere totala voi primi alt telefon în schimb, am sunat la asigurări mi sa zis sa fac o dovada la politie precum ca am anunțat pierderea telefonului apoi am primit ras ca nu acoperă asigurarea și ca nu o sa primesc nimic practica am plătit degeaba pana acum asigurarea ,vi se pare ce a normal ? Cui ar trebui sa ma adresez pt a rezolva problema, va mulțumesc.
la 12-01-2025 12:01 PM
- Asiguratorul (doar dacă este firmă de asigurări) https://portal.asfromania.ro/portal_ext/login.xhtml (ai nevoie de cont)
- Și operatorul și asiguratorul https://eservicii.anpc.ro/ (ai nevoie de cont)
12-01-2025 12:32 PM - editat 12-01-2025 01:20 PM
Salut,
Din păcate există și situații în care, cel mai probabil, nu vei vedea niciun ban de la asigurator dacă:
Găsești aceste informații în T&C de mai jos.
https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2021-02/TC-Orange%20_%20RO_feb_2021-prezent.pdf
Bănuiesc că ai primit și o motivație.
Asigură-te că ai respectat aceste condiții.
Îi poți contacta și aici.
12-01-2025 12:33 PM - editat 12-01-2025 12:35 PM
Salutare!
Trebuie să îndeplinești condițiile de aici ,
mai jos în pagină, la ,,Întrebări frecvente ". Urmărește pașii de acolo.
Baftă!
la 12-01-2025 12:45 PM
Am sunat la nr ala e firma de asigurări mi sa zis sa fac dovada precum ca am anunțat organele de politie ,am fost am anunțat, mi sa emis dovada ,am trimis la firma de asigurări pt a inchide dosarul apoi primesc ras ca din păcate nu acoperă asigurarea ceia ce nu este corect pt ca am asigurare premium care acoperă chiar și în cazurile furt,pierdere ori distrugere totala nu cea Basic care nu acoperă, părerea mea este ca este doar o mare teapa partea cu asigurarea doar ca să ia banii clienților cel mai bine este chemarea în instanta
la 12-01-2025 01:30 PM
Salutare!
Îți recomand să trimiți o notificare asiguatorului prin care numești articolul din asigurare care acoperă incidentul.
Aștepți răspunsul (scris) și, în funcție de ce primești, decizi ce faci mai departe.
la 12-01-2025 03:09 PM
Au motivat de ce nu acopera asigurarea ta?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor