Huawei Nova 5 T de la Orange s-a stricat dintr-o data

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2020 07:26 AM
Daca am cumparat un telefon Huawei Nova 5 T de la Orange și s-a stricat dintr-o data se poate rezolva problema daca ma duc la magazinul Orange ?
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2020 08:00 AM
Bun venit!
Mergi cu el într-un Orange Shop și ți-l vor trimite într-un service. Nu au cum să ți-l repare în magazin, doar eventual dacă nu e defect să te ajute. Să ai la tine factura și garanția telefonului. Dacă ai mai puțin de 14 zile de când l-ai luat, se poate face returnare și ți se dă alt produs.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2020 08:20 AM
Salut! Dacă nu au trecut încă 24 de ore de la achiziționarea telefonului, produsul se schimba pe loc. Altfel, va trebui sa ți-l trimita în service, și acolo, în funcție de problema îl repara sau îl schimba.
Eu am luat zilele trecute un Samsung S20, aparent avea probleme cu focusul la camera foto și a doua zi am mers in magazin și am făcut retur la produs, neavând altul sa îmi dea la schimb.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-10-2020 12:03 PM
Salut @Kristi,
In functie de cat timp a trecut de la cumpararea telefonului poti cere sa fie schimbat cu unul nou daca nu au trecut mai mult de 24 de ore sau sa il trimiti in service daca au trecut.
Nu uita sa ne spui ce ai facut si cum ai rezolvat problema.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-10-2020 11:26 AM
@Kristi, care mai este situația cu telefonul? L-ai dus în service?
Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.
