la 03-11-2024 08:55 AM
Salutare!
Sunt prima data in aceasta situatie deranjanta si frustranta pot spune.
Am un Samsung S21 FE care pe timpul garantiei s-a defectat de 3 ori, fiind trimis in service in urmatoarele perioade: . 01 - 06.08,2024 (6 zile), respectiv 03 - 09.09.2024 (7 zile), si ultima data s-a defectat chiar in data de 02.11.2024, aparent aceeasi problema: nu se mai aprinde display-ul, desi nu a suferit niciun soc sau alte probleme fizice.
Termenul garantiei a expirat pe data de 20.10.2024 dar eu stiam ca termenul initial al perioadei de garantie se prelungeste cu nr. zilelor in care produsele au stat in service.
Teoretic, telefonul a stat in service in toatal 13 zile, termenul cu care am depasit garantia initiala: 13 zile (20.10.2024, eu prezentandu-ma in Orange Shop in data de 02.11.2024).
Am detaliat atat de mult si poate plictisitor tocmai pt a ma asigura ca sunt inteles. Problema a aparut in momentul cand am mers la Orange cu telefonul, operatoarea de acolo mi-a spus ca ea nu imi primeste telefonul pentru ca nu cunoaste acea prevedere cum ca termenul se prelungeste cu numarul zilelor petrecute in service, pur si simplu a trimis un email la Service in care a expus problema dupa modul in care aceasta a dorit, bininteles, cumva in favoarea Orange, mentionand ca voi fi sunat si informat cu privire la raspunsul Service-ului. Am bonul de ordine / prezentare si cam atat...
S-a mai confruntata careva cu aceasta situatie, ce pot face in aceasta situatie, teoretic telefonul era in ultima zi de garantie la momentul in care eu am mers in Orange Shop.
Defectandu-se de atatea ori in interval scurt, orea se poate solicita inlocuirea produsului?
Merci!
la 03-11-2024 11:04 AM
@gavroche83, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ne poți trimite numărul de telefon și seria IMEI în mesaj privat și vom ruga mâine colegii să verifice ce s-a întâmplat.
la 03-11-2024 11:19 AM
Buna, Daniela!
Multumesc pentru raspunsul rapid acordat.
Am trimis datele solicitate in mesaj privat.
O zi placuta!
la 04-11-2024 10:46 AM
Mulțumesc și eu. Am răspuns tot în mesaj privat.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
la 04-11-2024 09:08 AM
Salut,
Asa am patit prin anul 2019 cu un Huawei achizitionat de la Orange. S-a defectat display-ul de doua ori. Prima data a fost trimis in service pe garantie, dar a doua oara, am primit un SMS de la service ca nu pot sa imi repare terminalul, ca vezi doamne a avut contact cu lichide si problema asta nu e acoperita de garantie.
Telefonul nu a avut contact cu lichide, iar problema la display era asemanatoare cu prima problema, deci contactul cu lichidele nu era o cauza plauzibila.
In concluzie, service-ul nu este interesat de reparatii pe garantie si vor face tot posibilul sa nu repare dispozitivul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor