anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Este legal sa ceara CI daca înlocuiești un sim Prepay uzat

Neaplicabil
Am fost sa schimb un sim Prepay uzat și mi s-a solicitat CI ...de ce trebuiesc colectate date personale la cartela prepay Orange.?
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru
pe site-ul Orange nu este prevăzut nimic legat de solicitarea cărții de identitate la înlocuirea unui SIM PrePay defect https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70 Dacă ți-a fost solicitată cartea de identitate și dorești un răspuns oficial, poți cere clarificări prin email la adresa dpo@orange.ro - https://www.orange.ro/gdpr/

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vrajitoarea
Cunoscător
Buna, aceasta este procedura pentru inlocuirea cartelei defecte, e nevoie de act de identitate https://www.orange.ro/help/arhiva/abonamente/cum-imi-pot-inlocui-cartela-sim-pierdutadefecta-8328

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! În mod normal, da, se cere, dar ai grijă să nu te ,,îmbie" cu ceva oferte de abonamente. Nu cred însă să fie legal, atâta timp cât nu există o lege în acest sens! Ai detalii aici, pe un topic asemănător: https://comunitate.orange.ro/questions/1973702-inlocuire-cartela-sim-deteriorata-pierduta sau aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2495089-inlocuire-cartela-prepay-deteriorata-pastrarea-numarului Baftă!

FLo1
#StarMember
În cazul abonamentelor, DA, se cere CI, dar la prepay nu este cazul. Doar dacă "specialistul" nu are "directive" și dorințe de a te încălța cu ceva .... post-paid. :)) CI-ul este necesar pentru a face dovada că solicitantul este clientul în cauză, nu un străin sau utilizator. La prepay, posesorul SIM-ului este și proprietarul acestuia.

Se pare ca, mai nou, Orange solicita CI pentru inlocuirea SIM-uilor PREPAY. De ce, inca nu stiu. Pentru ca nu pare sa se specifice niciunde in ce scop sunt procesate datele personale in contextul asta, dar da, se cere CI la schimbarea de SIM prepay.

Client Orange

svetalex
Maestru
pe site-ul Orange nu este prevăzut nimic legat de solicitarea cărții de identitate la înlocuirea unui SIM PrePay defect https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70 Dacă ți-a fost solicitată cartea de identitate și dorești un răspuns oficial, poți cere clarificări prin email la adresa dpo@orange.ro - https://www.orange.ro/gdpr/

Da, din pacate, pagina de mai sus are nevoie de un update. Nu se mentioneaza niciunde ca ai nevoie de buletin la inlocuirea unui SIM prepay. Si mai ales, nu se mentioneaza niciunde pentru ce anume se folosesc acele date personale.

Client Orange

mihai_13
Maestru

este o chestie de "siguranta" pur si simplu , Orange vrea sa se asigure ca Tu esti posesorul acelui numar/sim si nu este  un sim /numar furat sau pierdut de adevaratul proprietar  ... in caz ca apare cineva care pretinde ca acel sim/numar ia fost furat sau a pierdut telefonul cu acel sim/numar  in el.

Minunata1712
Începător

Din păcate nu sunteti o firma serioasa. Să ti se tina telefonul in service 15 zile fara a ti se da altul pe perioada cat sta in service este foarte neplacut. Defectiunea nu a fost din cauza mea pur si simplu sa innegrit ecranul si nu am putut salva  nimic din el pe alt dipozitiv.Stau fara telefon de 10 zile si nu pot accesa nici macar maillul. Pentru mine telefonul inseamna timp, bani si multe altele. Cateva sesizari trebuie facute la institutile de specialitate deoarece tot ce se intampla nu este normal.