la 11-11-2021 06:09 PM
la 12-11-2021 12:23 PM
la 11-11-2021 06:24 PM
la 11-11-2021 06:30 PM
la 11-11-2021 08:05 PM
22-06-2024 12:38 PM - editat 22-06-2024 12:40 PM
Se pare ca, mai nou, Orange solicita CI pentru inlocuirea SIM-uilor PREPAY. De ce, inca nu stiu. Pentru ca nu pare sa se specifice niciunde in ce scop sunt procesate datele personale in contextul asta, dar da, se cere CI la schimbarea de SIM prepay.
la 12-11-2021 12:23 PM
la 22-06-2024 12:42 PM
Da, din pacate, pagina de mai sus are nevoie de un update. Nu se mentioneaza niciunde ca ai nevoie de buletin la inlocuirea unui SIM prepay. Si mai ales, nu se mentioneaza niciunde pentru ce anume se folosesc acele date personale.
la 23-06-2024 05:58 AM
este o chestie de "siguranta" pur si simplu , Orange vrea sa se asigure ca Tu esti posesorul acelui numar/sim si nu este un sim /numar furat sau pierdut de adevaratul proprietar ... in caz ca apare cineva care pretinde ca acel sim/numar ia fost furat sau a pierdut telefonul cu acel sim/numar in el.
la 03-10-2024 09:32 AM
Din păcate nu sunteti o firma serioasa. Să ti se tina telefonul in service 15 zile fara a ti se da altul pe perioada cat sta in service este foarte neplacut. Defectiunea nu a fost din cauza mea pur si simplu sa innegrit ecranul si nu am putut salva nimic din el pe alt dipozitiv.Stau fara telefon de 10 zile si nu pot accesa nici macar maillul. Pentru mine telefonul inseamna timp, bani si multe altele. Cateva sesizari trebuie facute la institutile de specialitate deoarece tot ce se intampla nu este normal.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor