Telefonul a fost platit ca telefon nou. El a venit sigilat in pachet, dar a fost defect de la prima atingere. S-a restartat in primele minute de cand l-am scos din cutie.
E ca si cum am platit un telefon nou, dar eu voi primi un telefon reparat, pentru ca l-am dus la service in mai putin de 24 de ore.
Nu stiu de ce a sosit de la Botosani, eu fiind din Bucuresti, dar am mers la un shop orange, cel de pe Lascar Catargiu, si am vrut sa ii fac retur, sa nu mai merg pana la Botosani, sau sa nu trimit curierul. Eu nu am avut habar ca pe factura mea scria Botosani. Eu am facut o prelungire de abonament si am solicitat un telefon Sony Xperia 1 iii.
Cei de la shop, din Lascar Catargiu, au spus ca nu pot prelua ei telefonul si ca trebuie sa il las doar in service. Si cei de la 300 mi-au spus ca nu pot sa ii fac retur, pentru ca e cumparat din shop, chiar daca mie mi-a fost trimis prin curier.