anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot returna un telefon daca a fost cumparat prin curier?

perseus
Junior
Salut. Am cumparat un telefon la prelungirea abonamentului, si am primit telefonul defect. De circa 3 saptamani ma chinui sa am un telefon functional, lasat de 3 ori in service si cu probleme de restartare.
Produsul mi-a fost trimis prin curier direct din shop, dar cei de la 300 imi spun ca nu pot sa il returnez in 30 de zile pentru ca nu a fost cumparat din magazinul online.
Cred ca ma pregatesc de un mic dosar in instanta, insa este incredibil ca am platit un telefon nou, sosit din prima zi defect, la scoaterea din cutie si sa primesc un telefon reparat...
11 Răspunsuri 11

Vio73
Campion certificat
Salutare! Îmi pare rău de situația în care te afli. In primele 14 zile aveai drept de retur. Depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și sper să fie cu noroc. Succes!

perseus
Junior
La mai putin de 24 de ore am primit acest raspuns. M-am prezentat cu el la magazinul din Bucuresti, Orange Shop Victoriei si mi-au spus ca pot doar sa il las in service.

arsradu
Specialist certificat
Din cate stiu eu, motivul pentru care s-a inventat dreptul de retur este tocmai pentru ca nu poti sa vezi produsul inainte de cumparare. Cum e cazul comenzilor online. Dar si daca ai dat comanda din Shop, si telefonul ti-a venit prin curier, consider ca e fix acelasi lucru ca si cand ai da comanda online! Pentru ca n-ai avut ocazia sa-l testezi pana sa-l cumperi. Si, daca nu ma insel, oricum ar fi fost cumparat, trebuie sa ai un termen de retur. Sa inteleg ca ai comandat un telefon nou si ai primit unul reconditionat? Pentru ca asta deja e alta problema. Pe de alta parte, nu stiu care e politica Orange cu privire la telefoanele reconditionate, dar ma indoiesc ca nu ai drept de retur in cazul asta. N-ar trebui sa fie vreo diferenta daca l-ai comandat din Shop, si ti-a fost livrat prin curier, sau l-ai comandat online, si ti-a fost livrat prin curier.

perseus
Junior
Telefonul a fost platit ca telefon nou. El a venit sigilat in pachet, dar a fost defect de la prima atingere. S-a restartat in primele minute de cand l-am scos din cutie. E ca si cum am platit un telefon nou, dar eu voi primi un telefon reparat, pentru ca l-am dus la service in mai putin de 24 de ore. Nu stiu de ce a sosit de la Botosani, eu fiind din Bucuresti, dar am mers la un shop orange, cel de pe Lascar Catargiu, si am vrut sa ii fac retur, sa nu mai merg pana la Botosani, sau sa nu trimit curierul. Eu nu am avut habar ca pe factura mea scria Botosani. Eu am facut o prelungire de abonament si am solicitat un telefon Sony Xperia 1 iii. Cei de la shop, din Lascar Catargiu, au spus ca nu pot prelua ei telefonul si ca trebuie sa il las doar in service. Si cei de la 300 mi-au spus ca nu pot sa ii fac retur, pentru ca e cumparat din shop, chiar daca mie mi-a fost trimis prin curier.

delfinas
Specialist certificat
Magazinul online si cel fizic (Orange Shop) sunt două entități diferite, deși fac parte din aceeași companie mamă, dar se comporta, uneori, ca doi frați vitregi certați, nu conlucrează. Dacă telefonul a fost de trei ori în service, mai ales cu aceeași problemă, a patra oara ar trebui să ți-l schimbe cu unul nou și funcțional.

Razvan
Campion certificat
Depune sesizare la Anpc pentru telefon defect. Cu siguranță, vor reacționa mai bine apoi.

perseus
Junior
ANPC nu are competența sa rezolve o plangere a unei societăți comerciale.

perseus
Junior
"Dacă telefonul a fost de trei ori în service, mai ales cu aceeași problemă, a patra oara ar trebui să ți-l schimbe cu unul nou și funcțional." Scrie undeva?

Razvan
Campion certificat
Numai există această prevedere. În cazul unei societăți comerciale, nu îți rămâne decât să îi dai în judecată.

Mădălin
Cunoscător
Am pățit la fel , am cumpărat un produs nou însă am primit un produs pe a cărui cutie scria resigilat și scris clar pe o eticheta : urme de uzura pe lateral ...E vorba de alta firma , i-am făcut retur a doua zi , foarte simplu , foarte ușor iar banii au fost virați in contul meu Orange Money in vreo 5 zile lucrătoare .

Mădălin
Cunoscător
O altă întrebare: cum ai cumpărat un telefon din shop , online și să ți-l trimită prin curier.Cum ai făcut asta fara sa accesezi contu online MyOrange ? Eu cred că se bat câmpii de ceva vreme