Mulțumesc foarte mult tuturor pentru ajutor. Am reușit să-l deblochez. Fiecare din răspunsurile la această problemă conține informații care m-au ajutat. Prima dată l-am resetat în Modul de siguranță. Dar fără să vreau acest lucru. Și-acum, tocmai m-am întors și de la un Orange Shop de la care am primit recomandarea de a-l duce cu factură și tot restul pentru a-l trimite în service. Ce-i drept că acolo era plin de lume și doar doi tineri care căutau, plini de solicitudine, să mulțumească fiecare client, fie și doar cu un zâmbet amabil, dacă altfel nu aveau posibilitatea. Dar, odată ajunsă la calculator, prin MyOrange și cu ajutorul celor ce administrează contul, gata, telefonul merge.
Încă o dată, mulțumesc Vio73, Razvan, teacher_, Anca07, Laura.cio, eda2k pentru ajutor și promptitudine. E o experiență nouă pentru mine. Datorită sprijinului vostru, al Comunității, am avut încredere că se va rezolva.
O zi bună.