la 25-05-2025 01:47 PM - editat ultima oară la 26-05-2025 08:56 AM de DanielaH
Am o problema la acest serviciu *100# , am încercat de 8-9 ori si tot nu funcționează. Sunt pe Orange si am Android 15 pe Samsung si tot nu merge. Ma ajutați si pe mine cum sa rezolv aceasta problema?
la 25-05-2025 05:34 PM
sa rezolvat problema.
Problema este de la funcția apel wifi.
Daca introduc *100# sau *133# cu apel wifi nu merge. Daca introduc *100# sau *133# fără apel wifi merge
la 25-05-2025 02:01 PM
Salut,
Ai incercat:
la 25-05-2025 02:29 PM
am incercat sa dau restart. Dar problema este ca nu am 5G/4G/3G/2G auto . Am lăsat pe mod avion timp de 5 minute. Am scos cartela sim si Am băgat înapoi. Dar poate sa fie problema de la apel wifi?
25-05-2025 02:37 PM - editat 25-05-2025 02:38 PM
Alte coduri funcționează (*133#)?
Posibil sa fie și o problema temporara.Ce vrei sa faci accesând *100# ?
la 25-05-2025 02:45 PM
Este din cauza Wifi pe 5Ghz. SelfCare este funcțional, dar nu cu WiFi pe 5GHz activat.
25-05-2025 02:48 PM - editat 25-05-2025 02:55 PM
Nu întâmpin problema în condițiile prezentate de tine. La mine merge in ambele variante.
la 25-05-2025 03:02 PM
Depinde de telefon și actualizarea existentă. Nu este ceva exclusiv de rețea.
25-05-2025 03:03 PM - editat 25-05-2025 03:05 PM
Posibil. Am testat pe Xiaomi 14 Ultra și pe un Samsung mai low budget.
la 25-05-2025 03:31 PM
Situația aș putea considera că este pe Samsung de când ”a trecut” pe ONE UI7.0. Pe 6.1 nu-mi amintesc să se fi reprodus situația.
la 25-05-2025 03:35 PM
Telefonul Samsung testat are versiunea 6.1.
la 25-05-2025 03:40 PM
Situația la Andrei este tot pe un samsung cu UI7.0, nu e 6.1 (cel puțin după screen-shot). De aici problema reprodusă.
la 25-05-2025 05:19 PM
Am introdus la *133# dar îmi zice cod nevalid MMI sau problema de conexiune.
la 25-05-2025 06:52 PM
@ZamfirAndrei: Orice cod (număr scurt) vei apela cu WiFi activat va conduce la același rezultat. Apelează aceste numere fără WiFi activat și nu vor fi probleme.
la 25-05-2025 06:57 PM
@ZamfirAndrei: În imaginea prezentată, unde ai "Se preferă 5G" de fapt poți opta pentru maxim 4G sau maxim 3G, deci există și se poate. Problema e să nu apelezi serviciile cu conexiunea Wi-Fi activă.Serviciul SelfCare este utilizabil chiar și în roaming și nu este dependent de o conexiune de date.
25-05-2025 02:41 PM - editat 25-05-2025 02:43 PM
Salut @ZamfirAndrei. Dezactivează rețeaua de WiFi și rămâi pe date mobile. Vezi ca rețeaua de date mobile să nu fie cu configurări de ”exclusiv” 5G sau 4G, întrucât pentru apelul SelfCare și interfața aferentă USSD.... telefonul va comuta pe EDGE (3G). Deci important este nu pe WiFi. Dacă vrei poți nici să nu activezi datele (nici WiFi și nici DateMobile). Serviciul SelfCare NU are nevoie de suport de internet. Te așteptăm cu o confirmare a situației. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor