anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema cu serviciul *100#

ZamfirAndrei
Junior entuziast

1000044282.jpg

 Am o problema la acest serviciu *100# , am încercat de 8-9 ori si tot nu funcționează. Sunt pe Orange si am Android 15 pe Samsung si tot nu merge. Ma ajutați si pe mine cum sa rezolv aceasta problema?

1 Soluţie acceptată‚

ZamfirAndrei
Junior entuziast

1000044295.jpg

 sa rezolvat problema. 

Problema este de la funcția apel wifi. 

Daca introduc *100# sau *133# cu apel wifi nu merge.   Daca introduc *100# sau *133# fără apel wifi merge 

Vizualizare soluţie în postul original

20 Răspunsuri 20

MihaiC99
Specialist

Salut,

Ai incercat:

  • Restartarea telefonului
  • Intrarea în modul avion câteva secunde
  • Resetarea setarilor de rețea 

1000044284.jpg

 

am incercat sa dau restart. Dar problema este ca nu am   5G/4G/3G/2G auto . Am lăsat pe mod avion timp de 5 minute. Am scos cartela sim si Am băgat înapoi. Dar poate sa fie problema de la apel wifi? 

Alte coduri funcționează (*133#)?

Posibil sa fie și o problema temporara.Ce vrei sa faci accesând *100# ?

Este din cauza Wifi pe 5Ghz. SelfCare este funcțional, dar nu cu WiFi pe 5GHz activat.

Nu întâmpin problema în condițiile prezentate de tine. La mine merge in ambele variante.

Depinde de telefon și actualizarea existentă. Nu este ceva exclusiv de rețea. 

1000013541.jpg

Posibil. Am testat pe Xiaomi 14 Ultra și pe un Samsung mai low budget.

Situația aș putea considera că este pe Samsung de când ”a trecut” pe ONE UI7.0. Pe 6.1 nu-mi amintesc să se fi reprodus situația.

Telefonul Samsung testat are versiunea 6.1.

Situația la Andrei este tot pe un samsung cu UI7.0, nu e 6.1 (cel puțin după screen-shot). De aici problema reprodusă.

Am introdus la *133# dar îmi zice cod nevalid MMI sau problema de conexiune.

@ZamfirAndrei: Orice cod (număr scurt) vei apela cu WiFi activat va conduce la același rezultat. Apelează aceste numere fără WiFi activat și nu vor fi probleme. 

@ZamfirAndrei: În imaginea prezentată, unde ai "Se preferă 5G" de fapt poți opta pentru maxim 4G sau maxim 3G, deci există și se poate. Problema e să nu apelezi serviciile cu conexiunea Wi-Fi activă.Serviciul SelfCare este utilizabil chiar și în roaming și nu este dependent de o conexiune de date.

FLo1
#StarMember

Salut @ZamfirAndrei. Dezactivează rețeaua de WiFi și rămâi pe date mobile. Vezi ca rețeaua de date mobile să nu fie cu configurări de ”exclusiv” 5G sau 4G, întrucât pentru apelul SelfCare și interfața aferentă USSD.... telefonul va comuta pe EDGE (3G). Deci important este nu pe WiFi. Dacă vrei poți nici să nu activezi datele (nici WiFi și nici DateMobile). Serviciul SelfCare NU are nevoie de suport de internet. Te așteptăm cu o confirmare a situației. Numai bine.