Orange Service
Află cum poți trimite un telefon în service, ce îți oferă garanția, ce sunt telefoanele recondiționate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Reziliere contract (telefon in service din 9 august)

Va salut! Pe 22 iulie mi-am facut contract la abonament 25 plus un telefon honor magic 5 pro pe care am platit 2350 lei.Din data de 9 august telefonul se afla in service-ul orange.in acest timp platesc abonament si nu am telefon.Mi se pare ofensator ...

Cichity de către Junior
  • 1895 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Înlocuire produs recondiționat.

Am cumpărat un honor magic 4 pro recondiționat. Când am primit produsul am constatat ca nu focalizează camera, am trimis produsul în service pe garanție și am primit decizie de înlocuire. Dacă nu este în stoc același model recondiționat ce este de fă...

Colcea de către Junior
  • 1801 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Nokia Asha 210 - telefon blocat in Orange

SalutareExista pe aici persoane care ma pot ajuta cu deblocarea unui telefon nokia asha 210 care este codata in Orange?Telefonul este pentru tata care este pe stil mai clasic cu butoane.Pot oferi imei-ul cat si poza cu codul telefonului de pe spate. ...

BogdanMoho de către Junior entuziast
  • 2080 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 4 aprecieri

telefonul meu se incalzeste foarte tare

Buna ziua!Dupa ce am experienta cu telefonul luat in rate si nu pot comunica sub nici o forma cu orange, mai am o situatie neplacuta: pun telefonul la incarcat si se incalzeste foarte tare... frige.Ce pot face in situatia asta? Este un telefon Samsun...

Cristina9 de către Explorator
  • 3239 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 11 aprecieri

Bila neagra pentru service

Salutare. Am dus ieri un telefon oppo la service . Telefonul arata impecabil din toate punctele de vedere , este al sotiei , dar nu se mai vedea nimic pe ecran , l-a bagat seara la incarcat si dimineata nu i s-a mai aprins ecranul . Telefonul ii suna...

CatalinRuse de către Junior
  • 4061 Vizualizări
  • 10 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Asigurare basic - Care este diferența dintre accident și daune?

Am o întrebare în ceea ce privește asigurarea basic de la Orange. Care este diferența dintre accident și daune provenite din neglijență? Eu unul de asta am plătit ca în cazul unei ne-făcute să mi se repare sau să mi se înlocuiască dispozitivul. Dacă ...

IoanNicolae de către Începător
  • 2374 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 5 aprecieri

iPhone 14 pro se închide singur

Am cumpărat un iPhone 14 pro acum câteva zile dar am sesizat o problemă și anume faptul că se închide singur , ce ar trebui să fac in acest caz ?

Anonim de către Neaplicabil
  • 1994 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Soluționat! Baterie slaba S22 ultra

Salut! Vreau sa aflu si parerea voastra in legatura cu bateria S22 ultra. Dupa 6 luni de folosire capacitatea reala s-a redus la 4300-4400. Stiu ca o anumita reducere de capacitate este normala, dar atat de mult dupa o periaoada asa scurta? Mentionez...

drumetu71 de către Junior
  • 4278 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Semnificația pieselor schimbate

Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valo...

Florin de către Cunoscător
  • 22839 Vizualizări
  • 95 răspunsuri
  • 95 aprecieri