Ajutor pt. telefon - de câteva zile se închide mereu
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-09-2022 10:10 PM
Buna.am făcut un abonament in anul 2021 luna martie pe 18 de unde am primit un tel. La obțiunea cu prelungirea contractului pe doi ani Xiaomi t9.mai este în garanție pina in anul 2023 luna martie.partea neplăcută este că de câteva zile se închide se deschide mereu .trebuie sa stau mereu să introduc codul pin iar de nu sunt atent nu pot primi nici un apel.la cine trebuie sa mă adresez pentru remedierea problemei? Certificatul de garanție nu i.l mai am .multumesc
3 Răspunsuri 3
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-09-2022 10:55 PM
Salutare! Poti dezactiva blocarea cartelei SIM Orange accesand Setari > Securitate > Blocare cartela SIM > Dezactivare. Va trebui sa introduci pin-ul SIM-ului pentru confirmarea dezactivarii.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-09-2022 11:07 PM
Salutare!
Dacă l-ai luat online, cred că poți găsi factura in magazinul online -comenzile mele ( dar să fii logat in My Orange/ My Orange fix, dacă ai Orange Romania Comunications). Dacă l-ai luat din magazin fizic, poți lăsa o sesizare din secțiunea Contact, scrie pe Chat Djingo, sunat la 300 sau mers chiar într-un Shop și explicată situația legată de garanție, iar după clarificare se poate merge tot în Shop și trimis la garanție, dacă este cazul.
Succes!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-09-2022 12:48 AM
PIN-ul nu e doar al SIM-ului. PIN are si telefonul, fara legatura cu SIM-ul folosit. Mai mult, poti sa nu ai un SIM in telefon, sau sa nu ai PIN la el, si sa ai in continuare PIN la telefon.
Revenind. Daca telefonul se restarteaza singur, pot fi mai multe cauze:
1. soft-ul telefonului. Poti incerca sa pornesti telefonul in Safe Mode si vezi daca se mai intampla.
Ca sa intri in Safe Mode, tii apasat butonul de Power, tii apasat optiunea de Restart de pe display, si astepti sa se restarteze.
Il tii asa cam cat e nevoie ca sa vezi daca se mai reproruce problema, dupa care il repornesti din nou, de data asta fara sa tii apasat pe optiunea de Restart.
2. cand se restarteaza, bateria e la acelasi nivel? Sunt diferente mari? Ma gandesc sa nu fie si de acolo, poate.
3. daca testele de mai sus nu au ajutat la gasirea unei solutii, poti incerca resetarea telefonului la setarile din fabrica.
4. daca nici asa nu se rezolva, poti sa mergi cu telefonul intr-un Orange shop pentru trimiterea lui in garantie.
Ar trebui sa se rezolve cu garantia, daca n-o mai ai. E mai importanta factura.
Mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-service-148
Client Orange