la 04-01-2025 01:10 PM
Ce așteptați de la Orange in 2025?
la 04-01-2025 01:26 PM
Așteptăm un ritm de implementare al rețelei 5G mult mai alert (in 2024 au fost foarte lenți).
De asemenea așteptăm internetul de 10 GB promis împreună cu noile routere.
la 04-01-2025 01:44 PM
Salutare!
Eu aștept :
- să existe o comunicare mult mai bună cu clienții;
- să existe cât mai puține probleme legate de produsele și serviciile Orange și pentru care timpii de rezolvare să fie rezonabili;
- să se extindă cât mai mult acoperirea rețelelor 4 g+/5g și a celei de fibră optică, etc.
Cam aceste așteptări le am.
Mulțumesc!
la 04-01-2025 03:16 PM
Buna @ILIE46
Pentru topicul propus de catre tine, ideal ar fi sa incepi prin a raspunde si tu la el, si apoi cu siguranta vor fi incurajati si ceilalti sa raspunda.
Zi cu soare!🌞
04-01-2025 03:19 PM - editat 04-01-2025 03:21 PM
Oferte de retenție mai bune pt cei existenți, de exemplu acuma un client nou are 50% reducere la abonamente iar un client vechi doar 15%. De ce am mai sta pe abonament?
Dacă nu obțin o oferta buna la expirarea contractului voi trece ori pe prepay ori pe yoxo.
Sunt mulțumit de rețea și calitatea ei dar partea de retenție este foarte slaba
la 04-01-2025 03:26 PM
La excepțiile pe care le face departamentul de ofertare sigur vei obține oferta dorita. 🙂
la 04-01-2025 06:09 PM
Salutare!
Mă aștept să se stabilizeze în predictibilitate. Ultimii 3 ani au fost puțin... testați (modificări de opțiuni la prepaid, modificări de abonamente, etc).
Yoxo mi s-a părut a fi cel mai stabil serviciu în ofertare (atât ca nivel de preț, cât și beneficii).
la 05-01-2025 03:12 PM
Au tot schimbat ofertele la tv net și la telefonie mobila dar tot au plecat abonatii catii abonatii avea orange acum 3 anii la tv net și telefonie mobila și catii au acum și catii va avea la sfârșitul anului 2024
la 05-01-2025 02:22 PM
Aștept că Orange cei care sunt cu abonament complet la Orange "mobil internet fix ,TV să aibă facilități mai avantajos prin programul VIP 1 la un an VIP2 la al doilea an cu facilități de 10% la achiziționarea pachetul de prelungire sau schimbare la primul an De 20% la al 2 an 30%la al treilea an etc .cu ofertele in perioada achiziționarii
la 05-01-2025 02:50 PM
Să scăpăm cât mai repede de 3g, ca să avem o acoperire 4g mai bună, și să înceapă proiectul cu danube delta 🙂 (eventual să și vedem pe harta de acoperire)
la 05-01-2025 03:49 PM
Și poate evitam mărirea anuala cu indicele de inflație (max 8%) in cazul persoanelor fizice.🙂
la 05-01-2025 04:14 PM
Vor face mărire de preț din luna martie după ce vor baga câteva posturii din lista must carry obligatorie și cam atât și tot ei se plâng după aceia ca le pleacă abonatii
06-01-2025 04:53 AM - editat 06-01-2025 04:53 AM
Îmbunătățirea semnalului la nivel național prin extinderea 4G, cel puțin la nivelul 3G înainte de închidere, extinderea acoperii cu fibră optică pe servicii fixe, oferte de retenție egale cu noii clienți la abonare/portare pe parte de abonamente și achiziție de terminale, îmbunătățirea serviciului roaming prin alegerea clientului ce tip preferă: standard sau tarifat la 24h, revenirea calității la call center, așa cum a fost cândva, în prezent fiind mult sub mediocru, oamenii angajați din sursă externă recită pe de rost ce au în față, fără să gândească/pună neuronul la contribuție. Cei din frontdesk sunt depășiți și mai mult încurcă decât să ajute. Poate se va mai îmbunătății și asistența online și să devină în timp real, nu după câteva ore/zile.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor