la 04-01-2025 01:10 PM
Ce așteptați de la Orange in 2025?
la 04-01-2025 01:26 PM
Așteptăm un ritm de implementare al rețelei 5G mult mai alert (in 2024 au fost foarte lenți).
De asemenea așteptăm internetul de 10 GB promis împreună cu noile routere.
la 04-01-2025 01:44 PM
Salutare!
Eu aștept :
- să existe o comunicare mult mai bună cu clienții;
- să existe cât mai puține probleme legate de produsele și serviciile Orange și pentru care timpii de rezolvare să fie rezonabili;
- să se extindă cât mai mult acoperirea rețelelor 4 g+/5g și a celei de fibră optică, etc.
Cam aceste așteptări le am.
Mulțumesc!
la 04-01-2025 03:16 PM
Buna @ILIE46
Pentru topicul propus de catre tine, ideal ar fi sa incepi prin a raspunde si tu la el, si apoi cu siguranta vor fi incurajati si ceilalti sa raspunda.
Zi cu soare!🌞
04-01-2025 03:19 PM - editat 04-01-2025 03:21 PM
Oferte de retenție mai bune pt cei existenți, de exemplu acuma un client nou are 50% reducere la abonamente iar un client vechi doar 15%. De ce am mai sta pe abonament?
Dacă nu obțin o oferta buna la expirarea contractului voi trece ori pe prepay ori pe yoxo.
Sunt mulțumit de rețea și calitatea ei dar partea de retenție este foarte slaba
la 04-01-2025 03:26 PM
La excepțiile pe care le face departamentul de ofertare sigur vei obține oferta dorita. 🙂
la 04-01-2025 06:09 PM
Salutare!
Mă aștept să se stabilizeze în predictibilitate. Ultimii 3 ani au fost puțin... testați (modificări de opțiuni la prepaid, modificări de abonamente, etc).
Yoxo mi s-a părut a fi cel mai stabil serviciu în ofertare (atât ca nivel de preț, cât și beneficii).
la 05-01-2025 03:12 PM
Au tot schimbat ofertele la tv net și la telefonie mobila dar tot au plecat abonatii catii abonatii avea orange acum 3 anii la tv net și telefonie mobila și catii au acum și catii va avea la sfârșitul anului 2024
la 08-01-2025 01:04 PM
Cred ca o parte din plecari ar putea fi atribuite inchiderii Orange Sport. Stiu ca aveau competitii care nu erau la ceilalti (parca baschet, printre altele), competitii de care am auzit ca le-a luat Antena Play.
Evident, nu a fost singurul motiv, dar firimiturile se aduna...
la 08-01-2025 06:30 PM
Cea mai mare majoritate au plecat din cauza scumpirilor și a serviciilor proaste oferite de orange abonaților orange pe rețeaua de fibra a fostului Telekom și a proastei gestionarii de unificare a rețelelor orange cu a fostului Telekom care și acum se desfășoară foarte greoi an pașii de melc vom vedea la sfârșitul lunii ianuarie 2025 cu catii abonatii a terminat orange anul 2024
la 08-01-2025 06:43 PM
Din acest punct de vedere ai dreptate și sa văzut o scădere a numărului de clienți în primele 6 luni ale anului 2024 pe partea de servicii fixe (mai vizibila pe partea de internet fix).
https://comunitate.orange.ro/t5/noutati/raportul-ancom
Un factor important este și acela că se intervine in cazul sesizărilor mai greoi.
la 05-01-2025 02:22 PM
Aștept că Orange cei care sunt cu abonament complet la Orange "mobil internet fix ,TV să aibă facilități mai avantajos prin programul VIP 1 la un an VIP2 la al doilea an cu facilități de 10% la achiziționarea pachetul de prelungire sau schimbare la primul an De 20% la al 2 an 30%la al treilea an etc .cu ofertele in perioada achiziționarii
la 08-01-2025 01:18 PM
Programul Orange Love cam acopera partial asta. Daca s-ar implementa o fidelizare pe baza de vechime cum ai propus, buba e ce se intampla cand treci de 10 ani (cred ca intelegi ce zic...). La fiecare fidelizare avuta, abonamentele avute scadeau ca valoare si primeau beneficii in plus (multe sau putine nu prea conteaza, dar erau, in general, in plus).
Totusi, s-ar putea crea o baza de pornire. Sunt operatori (din afara, evident) care ofera diverse reduceri daca activezi debitarea directa (sa plateasca banca factura la scadenta sau plata cu cardul salvat in aplicatie sau, cum e la Yoxo, factura sa fie platita de aplicatie cu cardul salvat) sau dupa o anumita perioada sa primesti o reducere (la 3 luni primesti reducere X, la 6 luni reducere Y si la 9-12 luni reducere Z). Acest model (de reducere directa dupa un anumit numar de luni) este specific serviciilor prepaid, unde reducerile la aparatura sunt inexistente.
PS: pentru plata cu cardul in aplicatie sunt diverse promotii prin Pinata (gratuitati de net si minute sau, pe baza punctelor acumulate, diverse optiuni gratuite). Nu stiu daca ar conta pentru tine, dar pentru altii conteaza. Daca primesti, de exemplu, net gratuit la un abonament cu cantitate limitata sau la cartela, s-ar putea sa faca sa te gandesti sa treci pe viitor la ceva mai ieftin, ceea ce tot la buzunar s-ar ajunge.
Oricum, cu cat mai multe idei, cu atat mai multe posibilitati de a putea primi ce se cere. Doar sa fie la bun simt.
la 05-01-2025 02:50 PM
Să scăpăm cât mai repede de 3g, ca să avem o acoperire 4g mai bună, și să înceapă proiectul cu danube delta 🙂 (eventual să și vedem pe harta de acoperire)
la 05-01-2025 03:49 PM
Și poate evitam mărirea anuala cu indicele de inflație (max 8%) in cazul persoanelor fizice.🙂
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor