la 04-09-2024 04:56 PM - editat ultima oară la 05-09-2024 08:31 AM de DanielaH
Am portat numarul din reteaua Telekom și nu am apucat să sterg contul . Acum nu pot accesa servicii clienți orange pt că numarul meu e asociat cu acel cont telekom
Cum pot sterge acel cont ? Nu am acces la el
la 04-09-2024 05:44 PM
Salutare!
Nu am servicii Telekom, dar poți încerca cu ce este aici:
https://mobile.telekom.ro/asistenta/myaccount/depersonalizare-cont/
Sper să reușești!
04-09-2024 08:06 PM - editat 04-09-2024 08:06 PM
@MariGh10: Bun venit în Comunitate. Am avut cont la Telekom și utilizam adresa de e-mail pentru logare și nu solicita număr de telefon. Pe de altă parte, poți șterge aplicația direct de pe telefon. Numărul odată portat oricum va fi șters de la Telekom. Dacă ai încercat să utilizezi numărul portat pentru a crea un cont în MyOrange pentru acesta și ai primit eroare, înseamnă că procesul de portare nu este finalizat. Îți recomand să reîncerci peste 2-3 zile. Succes.
la 09-09-2024 08:44 AM
@MariGh10, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor