anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu recunoasterea vechiului cont Telekom

Iris_
Junior
 
1 Soluţie acceptată‚

Am reusit!! Mi-am resetat parola si a mers asa, mi-am regasit vechiul cont de servicii fixe. Ce am observat e ca daca introduc prima parola, ma directioneaza la serviciile mobile. Deci, da, acum am acces la ambele conturi, m-am descurcat singura in final, noroc ca mi-a trecut prin cap sa schimb parola pentru ca vad ca toata problema era de-aici...O zi buna tuturor!

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Daca folosesti aplicatia My Orange Fix, din 30 Septembrie nu se mai foloseste. O poti dezinstala. In schimb, vei folosi aplicatia My Orange.

Mai multe informatii aici.

Client Orange

Folosesc aplicatia My Orange dar ma conecteaza direct la servicii mobile. Ca sa platesc factura serviciilor fixe, la cele doua optiuni, una Orange și una Orange Communications, cea din urmă, nu reacționează. Am incercat toate variantele, si pe diferite browsere si pe mobil din aplicatie, am sters si cache-urile si nimic, nu pot sa platesc decat prin ''plateste alta factura''. Deja sunt la a doua luna in care-mi platesc factura in modul asta. Operatoarea m-a lamurit scurt ca din 30 Septembrie se rezolva totul. Nu s-a rezolvat nimic si doresc sa-mi platesc factura online, nu la banci, nu la magazinele Orange si nici prin optiunea ''plateste alta factura''...

Aha.. Inseamna ca e o problema. Fie pe cont, fie in aplicatie/site etc.  Eu nu folosesc servicii ORC asa ca nu pot sa testez treaba asta. 
Dar ce se intampla mai exact cand incerci sa intri pe contul ORC? Primesti vreo eroare? Daca da, ce eroare? Poti sa pui un screenshot?

Client Orange

Cand intru imi apar direct optiuni ale serviciilor mobile ca si cum as avea abonament nr. mobil, iar una din erori imi spune ca ''tipul de abonament nu este eligibil pentru acest serviciu''.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Sigur e o problemă tehnică, pe care este bine s-o sesizezi in secțiunea Contact. De ce zic asta? Eu am atât servicii fixe, cât și mobile de la Orange România și îmi apar fără probleme in My Orange! Deci teoretic ar trebui să nu fie probleme. Încearcă varianta să te deloghezi din My Orange fix și apoi să te reloghezi în My Orange și vezi ce face! Baftă!

Buna!

Am sesizat-o deja telefonic dar nici asa n-am rezolvat problema, in final sugerandu-mi-se sa platesc in continuare asa, dar vreau sa am acces la toate serviciile online de care am dispus pana sa se modifice aplicatia din ''My account Telekom'' in ''My Orange Fix''. Nu stiu daca ar merge sa-mi refac contul, anulandu-l. Oricum, multumesc tuturor pentru indrumari! Numai bine!

DanielaH
Moderator

@Iris_ s-a rezolvat situația cu accesarea contului?

Dacă ai servicii atât de la Orange cât și de la Orange Romania Communications, momentan vei avea două conturi separate chiar dacă folosești aceeași aplicație și aceleași credențiale pentru logare. Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange este necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.

Buna DanielaH!

Din pacate nu, desi am facut sesizari, una chiar azi. M-a sunat cineva de la Orange dar nu s-a auzit nimic, a inchis si nu a mai sunat...Cert este ca serviciul Orange Communications nu raspunde la nimic. Am introdus codul de abonat dar nu-l recunoaste. Intru de pe browser la fel ca inainte cand aveam contul la Telekom, il pot accesa dar imi apar doar servicii mobile Orange. Singura optiune si cea mai imortanta se pare ca este cea de plata a facturii.....prin ''plateste alta factura''. Am incercat si de pe telefon, din aplicatie dar la fel, nimic nu-mi recunoaste. Nu stiu cum sa mai procedez pentru ca inainte aveam acces la tot in contul meu, acum nu pot sa vad nimic, doar sa platesc factura...

 

Am reusit!! Mi-am resetat parola si a mers asa, mi-am regasit vechiul cont de servicii fixe. Ce am observat e ca daca introduc prima parola, ma directioneaza la serviciile mobile. Deci, da, acum am acces la ambele conturi, m-am descurcat singura in final, noroc ca mi-a trecut prin cap sa schimb parola pentru ca vad ca toata problema era de-aici...O zi buna tuturor!