la 02-10-2022 09:35 AM - editat ultima oară la 02-10-2022 10:04 AM de DanielaH
Sunt client Telekom preluat de Orange și de cate ori încerc să adaug numărul de telefon îmi spune că nu este număr Orange. Am incercat și cu codul de client și îmi apare că este o eroare și să încerc in 15 minute. Am șters contul vechi de nu Orange fix și l-am instalat pe cel nou dar tot nu reușesc să adaug serviciile.
la 02-10-2022 02:30 PM
Incearca sa te loghezi din aplicatia My Orange. My Orange Fix nu se mai foloseste din 30 septembrie.
Mai multe detalii aici.
la 02-10-2022 04:19 PM
La mine nu merge contul de OROC pe aplicatia MyOrange pe android. Nu se incarca nimic. Suntem in 02.10 deja. Nu a mers deloc, de pe 30.09 tot incerc sa ma conectez si nu vrea.
la 02-10-2022 06:04 PM
Salutare!
Trebuie să folosești același user și parolă ca în My Orange Fix. Dacă nu reușești, trimite un email la sesizari@orange.com și cere ajutorul. Baftă!
la 04-10-2022 09:20 PM
Singurul mesaj pe care il ofera aplicatia este: "Ne pare rau, serviciu este momentan indisponibil. Te rugam sa reincerci mai tarziu."
la 03-10-2022 09:46 AM
@Anamaria22, ai reușit să accesezi aplicația?
la 03-10-2022 04:55 PM
Din păcate nu am reusit
la 04-10-2022 04:25 PM
@Anamaria22 ne spui, te rog, ce se întâmplă? Primești vreun mesaj de eroare?
Accesarea contului cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă de la 1 octombrie 2022.
Dacă nu ai completat în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola, este necesară crearea un cont nou în aplicația My Orange.
la 04-10-2022 09:41 PM
"Ne pare rau, serviciu este momentan indisponibil. Te rugam sa reincerci mai tarziu."
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor