anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sunt client Telekom preluat de Orange si nu merge aplicatia

Anamaria22
Junior

Sunt client Telekom preluat de Orange și de cate ori încerc să adaug numărul de telefon îmi spune că nu este număr Orange. Am incercat și cu codul de client și îmi apare că este o eroare și să încerc in 15 minute. Am șters contul vechi de nu Orange fix și l-am instalat pe cel nou dar tot nu reușesc să adaug serviciile.

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Incearca sa te loghezi din aplicatia My Orange. My Orange Fix nu se mai foloseste din 30 septembrie.

Mai multe detalii aici.

Client Orange

Raluca0000
Începător

La mine nu merge contul de OROC pe aplicatia MyOrange pe android. Nu se incarca nimic. Suntem in 02.10 deja. Nu a mers deloc, de pe 30.09 tot incerc sa ma conectez si nu vrea.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să folosești același user și parolă ca în My Orange Fix. Dacă nu reușești, trimite un email la sesizari@orange.com și cere ajutorul. Baftă!

Singurul mesaj pe care il ofera aplicatia este: "Ne pare rau, serviciu este momentan indisponibil. Te rugam sa reincerci mai tarziu."

DanielaH
Moderator

@Anamaria22, ai reușit să accesezi aplicația?

Din păcate nu am reusit

DanielaH
Moderator

@Anamaria22 ne spui, te rog, ce se întâmplă? Primești vreun mesaj de eroare?

Accesarea contului cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă de la 1 octombrie 2022.

Dacă nu ai completat în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola, este necesară crearea un cont nou în aplicația My Orange.

"Ne pare rau, serviciu este momentan indisponibil. Te rugam sa reincerci mai tarziu."